Mega 6 - star Assorted

Deze heb ik vorige week telefonisch besteld. Volgens de winkelier is het niet zeker dat ik hem krijg, omdat men afhankelijk is van de levering van de leverancier.

Wat ik begrepen heb, is dat dit product niet bijbesteld kan worden. Wel zal hij nog uitgeleverd worden met de bevoorading tijdens de verkoopdagen door de leverancier.

Ze hebben geen exemplaren meer voor de vrije verkoop. Ze kunnen ook niet meer besteld worden door de wederverkoper. Het is meer aan de winkelier of deze er genoeg heeft ingekocht. Hij weet op dit moment wat hij nog open heeft staan hoor, hij koopt er een X aantal in en kan zo inzien wat hij al heeft verkocht. Met de goede software (tegenwoordig loopt bijna alles via het VuurwerkPOS systeem) kan hij niet meer verkopen dan dat hij heeft ingekocht.

Echter gebeurd dat wel vaak en krijgt de importeur de schuld. Maar goed, dat is weer een hele andere discussie :bonk:.

En dat snap ik nu ook wel. Als dit product al is uitverkocht bij de importeur/ winkel dan heeft het geen zin om een iets te promoten wat je eigenlijk al niet meer kan verkopen.

Gisteren ook nog besteld, kon het niet laten om deze te laten staan. Net nog op de site gekeken en hij is hier iig nog niet uitverkocht.

Back
Bovenaan