Transbomber

Door een kaartfout vorig jaar helaas niet zoveel filmpjes bewaard gebleven. Gelukkig stond deze op een andere camera. Zo tussen de gebouwen knalde die heerlijk, al verwaaide de effecten wel een beetje. Hopen op weinig wind dit jaar dus.

Heb ik hem eindelijk besteld, krijg ik net telefoon dat hij niet geleverd wordt bij de winkel waar ik hem gekocht heb .... :cry::cry:
Nu nadenken over vervanger of geld terug.

Dank voor weer een bijzonder fijn TB filmpje!
Ben benieuwd hoe deze presteert mij dit jaar!

Enne,..dit was toch ook een zelf doorgelont exemplaar gok ik?,...

Ik zit er over te denken om tussen cake 3 en 4 nog een crackling chry 2.0 te plakken. Of zouden jullie hem eerder achter wat big19 gooien bijvoorbeeld?

Net 2x de transbomber opgehaald, zonder doorlontsysteem en niet vastgeplakt. Nu zie ik veel discussie over het productiejaar... uiteraard ben ik nieuwsgierig welke ik heb, kan iemand me vertellen hoe ik dit kan zien? Thanks

Net 2x de transbomber opgehaald, zonder doorlontsysteem en niet vastgeplakt. Nu zie ik veel discussie over het productiejaar... uiteraard ben ik nieuwsgierig welke ik heb, kan iemand me vertellen hoe ik dit kan zien? Thanks

waarschijnlijk heb je de 2018 versie.

2016 versie was rubro systeem
2017 rubro/of doorgelont
2018 is niet doorgelont en moet en dan zelf doen.

dacht ik

Beste is kijken op de code aan de zijkant van de doos. Laatste 2 cijfers na de ‘/‘ is het productiejaar

de mijne ook niet doorgelont en als klap op de 'vuurpijl' ontbreekt het reservelont van cake 2 naar cake 3 ook na karton verwijderen niks te vinden noch het lont noch het gaatje waar het uit zou moeten komen.........dus box naar de kloten

de mijne ook niet doorgelont en als klap op de 'vuurpijl' ontbreekt het reservelont van cake 2 naar cake 3 ook na karton verwijderen niks te vinden noch het lont noch het gaatje waar het uit zou moeten komen.........dus box naar de kloten

Vast wel een lont te vinden onder in bij de tubes, een rij eerder misschien?

Vast wel een lont te vinden onder in bij de tubes, een rij eerder misschien?
alle karton verwijderd niks te vinden ..... zal dus een stuk los lont moeten gaan gebruiken op goed geluk, vermoed 11cm snel gezien de filmpjes das ongeveer de tijd die cake 3 duurt

Back
Bovenaan