[Prijsvraag] Ano Vuurwerk 2018 [WINNAARS BEKEND]

Mooie actie prijsvraag !! Zo ook maar eens een gokje wagen aangezien Ano een mooie collectie in huis heeft.

Heb ook mee gedaan, super prijs om te winnen.

Maar op vraag "4. Welke datum is de voorverkoop begonnen?" zijn ook 2 antwoorden te geven.

Op de home pagina staan 2 verschillende start data.

Ook meegedaan weer. Nog niet in deze winkel geweest. Volgend jaar de demo eens bezoeken, is er nog niet van gekomen.

Heb ook mee gedaan, super prijs om te winnen.

Maar op vraag "4. Welke datum is de voorverkoop begonnen?" zijn ook 2 antwoorden te geven.

Op de home pagina staan 2 verschillende start data.

Beide antwoorden worden goed gerekend.

Prijsvraag is afgelopen, dit zijn mijn antwoorden :

1 : ANNIVERSARY BOX
2 : CRACK ATTACK
3 : I am Fan
4 : 24 November.
5 : 33 items
6 : 16 schoten
7 : 20% korting
8 : 3 cakes

De winnaars zijn bekend!

Winnaar 1: The Mighty Two
1e prijs: 1 product naar keuze tijdens de verkoopdagen

Winnaar 2: Edge
2e prijs: 1 product naar keuze tijdens de verkoopdagen

Van harte gefeliciteerd met jullie prijzen!

ANTWOORDEN:

1. Anniversary Box
2. Crack Attack
3. I am Fan
4. 25 november, 24 november is ook goedgekeurd.
5. 33 (Voor vraag 5 zijn meerdere antwoorden goed gerekend aangezien dat wanneer er een box is uitverkocht deze van de site verdwijnt. De antwoorden 33, 32 en 31 zijn dus goed gerekend.)
6. 16
7. 20%
8. 3 (Dragon Tails / Dog / Daredevil) ( Bij alle inzendingen na 14dec was het antwoord: 2)

Te gek, Bedankt Ano vuurwerk en vuurwerkcrew voor deze te gekke prijs. Ik ga wat te geks uitzoeken :D

Alles goed maar helaas weer niets :sad:

Uiteraard winnaars proficiat met naar mijn mening de dikste prijs hier!

Gefeliciteerd winnaars ! :-D :-D

Overigens is de voorverkoop wel op 11 oktober begonnen, zie Facebook: https://goo.gl/35s4jd (even URL-shortener gebruikt omdat de link kopieeren niet werkte).

Ik had de rest wel goed :-D Alsnog natuurlijk gefelicifeerd aan de winnaars, helemaal tof! :-D

Back
Bovenaan