Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Qua aandacht is het zeker prima! Ludiek aangezet, media gehaald, tegengeluid.
Als ze straks het vuurwerk afsteken achterwege laten en vervangen door anderszins herrie of iets anders ludieks, dan is er verder niets mis mee en een prima tegenreactie. Ze moeten er inderdaad wel voor zorgen dat ze zich niet als het stereotype "aso vuurwerkjochies, schijt aan de regels" profileren.
Houd je aan de wet en schrijf liever een brief aan het ministerie waarom het onderzoeksrapport van de OvV niet deugt.
word gelijk weggegooid..
Hoeveel brieven en mails heb je geschreven om tot die conclusie te komen?
Is deze onzin niet begonnen met Xtremrides1? Zijn jeugdige volgers volgen blindelings de onzin die hij uitkraamt, onwetend dat ze onze traditie naar de knoppen helpen. Hiermee heeft o.a. Groenlinks en de anti-vuurwerk lobby nog meer argumenten om onze traditie de ban in te helpen. Naar mijn mening is het enige goede protest ons gewoon aan de regels houden. Als er geen jeugd was die met nitraten zouden gooien, pijlen over de grond zouden schieten, en prullenbakken opblazen, zouden we zeker weten niet zoveel gezeik naar ons toe krijgen als nu.
Dit (zeer slappe) initiatief heeft tot nu toe amper tot geen aandacht gekregen in de media, Mensen zullen dit dus eerder zien als overlast, dan als een protest.
Maarja, dat is mijn mening.
Qua aandacht is het zeker prima! Ludiek aangezet, media gehaald, tegengeluid.
Als ze straks het vuurwerk afsteken achterwege laten en vervangen door anderszins herrie of iets anders ludieks, dan is er verder niets mis mee en een prima tegenreactie. Ze moeten er inderdaad wel voor zorgen dat ze zich niet als het stereotype "aso vuurwerkjochies, schijt aan de regels" profileren.
na me knalblokjes staat klaar 30 dec om 20:00![]()
na me knalblokjes staat klaar 30 dec om 20:00![]()