Artikelen die niet binnen komen of zijn afgekeurd in 2018!

maar heb voor de duidelijkheid de titel ook maar even aangepast :D
En de 2 broekhoff items vermeld....zijn we weer up to date!

Hopelijk volgt er niet veel meer :D

Iemand die meer weet over de Blitzies ? Deze zouden niet binnenkomen. Echter zijn ze hier gewoon weer tekoop?

Volgens het nieuws zou er nog veel meer afgekeurd zijn, ben toch wel benieuwd welke nog meer dan.

Dat is meestal het percentage afgekeurde van wat ze überhaupt testen, klinkt altijd veel meer dan in aantal afgekeurde items. Ze doen het laten lijken alsof 20 a 25% van alle producten is afgekeurd.

Zijn inmiddels alle spullen binnen, vorig jaar was eea heel erg close met ladingen die extreem laat binnen kwamen. Is dat dit jaar minder?

Ik kreeg een mail van mijn verkoper dat de 1.2 titanium whistle cloud van zena niet gingen krijgen. ik weet niet of dit landelijk is of dat het verkoop punt er naast greep maar denk meld het toch.

Ik kreeg een mail van mijn verkoper dat de 1.2 titanium whistle cloud van zena niet gingen krijgen. ik weet niet of dit landelijk is of dat het verkoop punt er naast greep maar denk meld het toch.

Als je dat niet zeker weet, moet je hier ook niks melden. Dit is nu gewoon speculatie.

Volgens mij zei ik heel duidelijk dat ik niet weet of dit landelijk of plaatselijk is? Maar als hier niets meer gemeld mag worden sluit dat gewoon het topic.:rolleyes:

Back
Bovenaan