Top 5 boxen MUST-HAVES 2018-2019

ACACTENANGO - evolution
MONTREAL - vulcan
OMAN - vulcan
NOI-Z evolution
COLOR CARNIVAL -evolution

De vulcans heb ik genomen omdat er toch redelijk wat straat filmpjes te vinden zijn en en ze echt op een goed tempo schieten en de finales echt lekker grof zijn van deze compounds.
Evolution heeft de naam om te leveren wat ze beloven en vandaar dat ik hier wel op vertrouw.

Laatst bewerkt:
Hierbij mijn top 5 boxen

1. Big Momma
2. Golden Illusion
3. 4 Seasons
4. Garden Party 2
5. Garden Party 3

Qua boxen heb ik maar 1 must-have en dat is de Immortal Gold. Zolang die wordt verkocht komt die in de collectie. Ik denk dat de Snowstorm dezelfde status gaat krijgen, maar dat weet ik pas zeker na komende O&N.

Qua boxen heb ik maar 1 must-have en dat is de Immortal Gold. Zolang die wordt verkocht komt die in de collectie. Ik denk dat de Snowstorm dezelfde status gaat krijgen, maar dat weet ik pas zeker na komende O&N.

Ik denk dat je niet teleurgesteld gaat worden. Heb hem nu voor het 2e jaar in meervoud in mijn collectie, alleen het 1e jaar overgeslagen omdat ik toen nog niet zo bekend was met de diverse freakacties

Mijn huidige top vijf in willekeurige volgorde:

Snowstorm Evolution
Brasilian Box Pangu
Garden Party 1 Pangu
Noi-Z Evolution
Partyraiser Vuurwerktotaal

Snowstorm
Winternight
Mega Willows
Colorful City
RamBam 2.0 Voor nu. Kan nog veranderen.

Laatst bewerkt:
Er beginnen ondertussen wel wat namen op te vallen uit de diverse lijstjes.

Mijn willekeurige steeds veranderende lijst:

- Acatenango
- Skyline of Fire
- Noi-Z
- Mega Willows
- Serenity

Laatst bewerkt:
Ik heb al alles voor dit jaar besteld, wel een lijstje gemaakt van nieuwe produkten die ik graag de volgende jaren wil aanschaffen, in willekeurige volgorde:

- The Corolla (Evolution)
- Acatenango (Evolution)
- Full Moon Party (Vuurwerktotaal)
- Event Super-G 5000 232'S (Rubro)
- Espada Palms DisplayBox 100'S (Vuurwerkmania)

Ga proberen om ze samen in 1 show te verwerken.:p:p:p

De boxen die ik zelf heb besteld zijn natuurlijk de beste! :D

1. Garden Party 1
2. Cruel Traction
3. Spinnerz 2 Colorz
4. Glitter Willowz 2 Colorz
5. Color C.R.E.A.M.

Ik zet een iets andere top 5 neer met dingen die ik heb overwogen maar net niet heb gekocht. Vooral omdat de laatste 3 wel wat meer aandacht verdienen.

1. Evo: Skyline on fire
Dit vind ik de meest diverse en mooiste in 1 koop klaarbak die verkrijgbaar is. Maar juist omdat ik zo graag zelf samenstel past dit niet bij mijn persoonlijke collectie. De films zijn in ieder geval gaaf. Echt een goede combinatie van effecten en opbouw.

2. Fireworks For All: Twisted Vikings
Deze maakt nog steeds een kansje om wel opgenomen te worden. Goed geprijsd mooie spinners met mines en boeketten. Prima kleurencombinaties en niet te veel diversiteit.

3. Wolff: Venom Compound
Super opgebouwd showtje met een breed scala aan effecten. Hetzelfde verhaal als bij de Skyline on Fire eigenlijk maar dan met minder cakes en minder waaiers. Echt een ondergewaardeerd product als je het mij vraagt.

4. Redwire/Lesli: Supersplitter/Skysplitter
Aantal jaren geleden zelf de lidu versie in mijn collectie gehad. Prachtige felle crossettes. De enige reden dat ik hem nu oversla is dat ik een goedkoper kleiner alternatief wil inzetten dit jaar

5. Zena: 1.2" Gold with Blue Stars
Deze viel op tijdens de zena trophy. Team FPM gebruikte er in ieder geval 1 aan het begin van de show alleen ging helaas 1 van de 3 cakes niet af.

Al is dit ook nog steeds een toplijstje :rolleyes:

Ik denk dat ik voor dit lijstje ga:

1: The Branco (Evo) - Ik houd van mines en van producten die net even anders zijn dan de rest. :)
2: Italy Fan Style (Katan) - Ik houd ook van brede fan-shapes die in salvo's schieten.
3: Mega Willows (Evo) - Lijkt erg mooie willow effecten te hebben.
4: Angry Red Hornets (Rubro) - Mooie effect combinatie; red plum + silver swimming stars. :yes:
5: Colorfull City (Pangu) - Erg mooie kleuren, wat kan ik nog meer zeggen.

Eddy.

Net redelijk dronken terug van stappen en eerlijk is eerlijk, ik heb een verborgen liefde voor de Branco want die mines lijken me in de straat echt geweldig!

Zoals jullie kunnen zien heb ik een lichte voorkeur voor Rubro....

Rubro Immortal Gold
Rubro Event mine shell mayhem
Rubro Transbomber
Rubro Event super-G 500
Rubro 4 Seasen’s

De Immortal en 4 Seasen's zijn klasiekers maar ze blijven goed.
Ben wel heel erg beneieuwd naar de nieuwe boxen van rubro.
in totaal heb ik 7 boxen van rubro moet goed komen denk ik.

Onderstaande boxen zijn mijn top 5

Rubro Transbomder
Evolution Snowstorm
Pangu Colorful City
Wolff Exodus
Evolution Acatenango

Gelukkig heb ik deze allemaal :D

Mijn top 5 lijstje:

- evolution snowstorm
- pangu colorful city
- broekhoff extreme zensation
- broekhoff fire starter
- katan Spain fan style

Dit zijn tevens mijn top 5 boxen die ik in mijn collectie heb dit jaar.

Mijn lijstje :

-Pangu - Colorful City
-Bunker Blaster - Vuurwerkbunker specials
-Double Camuro - Red Wire
-Greater Lion Display Box - Yakuza
-Bulldog 2.0 - Proline

NB : ik ben absoluut geen proline freak, maar de box van hun mag er zijn !

Back
Bovenaan