Big Loud & Proud

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 6619
Artikelnaam: Big Loud & Proud
Bruto Gewicht: 15000 gram
Netto kruitgewicht: 1998 gram
Aantal schoten: 180 schoten
Effectomschrijving: Voor de eer, de sfeer en nog veel meer... 180 schoten telt deze mega compound!
Tijdsduur: 105 sec.
Kartoneenheid: 1/5
Adviesprijs: € 159,95
O.a. te koop bij: Vuurwerkland.nl

6619-Big-Loud-Proud-kopi%C3%ABren.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ook zeker niet gek..... Veel boxen nu met veel variatie in schietrichting! Wordt een lastige keuze deze jaarwisseling!!

Maar dat is precies wat mij beangstigd. 80 m afstand en scherpe prijzen. Wat klopt er dan niet?
Welk kaliber is deze box? 25 mm?

Samen met de dominator toch wel de topper van de avond. De burst van de Ghostbuster was zo hard dat ik me afvraag of dat productie was.

Was inderdaad wel de topper vanavond in Vlijmen. De 2 waaiers zijn erg goed, vooral de eerste met rood, wit en blauw. Juist daarom vond ik het jammer dat hij eindigt met I shape crackling, de finale was minder indrukwekkend dan de waaiers.

De verassing van de avond, zeer prachtig blok, de waaiers ramden de lucht vol met dikke boeketten. De ishapes mochten er ook wezen hoor. Weinig besproken dit jaar, maar een grote aanrader als je 'm met wat korting kan scoren. Prachtige bak!

Hele mooie bak inderdaad. Had alleen wat vertraging na de laatste waaier (wat een ding trouwens :handsup:). Wilde al een nieuwe box aansteken maar toen ging die nog verder met de finale cake.

Deze heb ik nog staan en is echt een enorm lange doos, heel benieuwd naar!!
Vanwege de wind niet geschoten.
Iemand bij toeval nog beeldmateriaal van?

Back
Bovenaan