Vuurwerk Orthen

Ja dat zag ik ook inderdaad dat je in de arena kunt parkeren. Maar dat word dan een paar keer lopen. Kunnen we niet voor de deur of ernaast ff parkeren inladen en weer wegrijden?

Voor de deur kun je parkeren alleen leert de ervaring dat het erg druk is.
Je moet dan een beetje geluk hebben, je kunt niet op de weg blijven staan aangezien het redelijk smal is en je dan alles blokkeert.

Ja dat zag ik ook inderdaad dat je in de arena kunt parkeren. Maar dat word dan een paar keer lopen. Kunnen we niet voor de deur of ernaast ff parkeren inladen en weer wegrijden?

Je staat letterlijk voor de ingang van de parkeergarage, midden in de stad en in het weekend lopen daar om de 5-10 minuten stadswachten langs. Je kunt het natuurlijk altijd proberen.....

Zie onderstaande mailwisseling van eerder dit jaar, ga er niet vanuit dat het de bunkerblaster betreft, dit omdat deze geproduceerd is voor de vuurwerkbunker en Gilbert aangeeft dat het om een speciale box gaat, welke specifiek geproduceerd is voor Orthen.

78345386-F07A-4449-8CD5-472DBAFC55A0.jpg

Het zou helemaal geweldig zijn als dit de gratis box is!! Die Gilbert weet goed de spanning erin te houden haha

Als ik "evolution best selection 100 vuurwerk" google kom ik tegen dat ie speciaal gemaakt is voor een andere vuurwerkwinkel. Er staat ook niet bij of deze compound is ja/nee dus dat kunnen we ook nog niet met zekerheid zeggen toch?

Die Box is een bonus. Het slagen van mijn oud en nieuw hangt daar niet van af... Zie wel wat het is 30mm 100 shots en van EVO. Denk dat het wel goed zit...

Ja wss zijn het gewoon 4 pro fire cakes dus in een mooi uitziende omdoos en is het maar afwachten wat je krijgt. Maar is het sowieso mooi meegenomen.

Als ik "evolution best selection 100 vuurwerk" google kom ik tegen dat ie speciaal gemaakt is voor een andere vuurwerkwinkel. Er staat ook niet bij of deze compound is ja/nee dus dat kunnen we ook nog niet met zekerheid zeggen toch?

Is wel degelijk compound, zie mailwisseling 2 Posts boven jouw post!

Back
Bovenaan