[Indextopic] Knalcakes\ cakes met harde burst

Mooi spul hoor Dennis. Maar het gaat hier over in Nederland verkrijgbare knalcakes de laatste 3 dagen van het jaar.:wink:

Is er nog een legale knalcake die de moeite waard is? Wat ik zo lees is het allemaal vrij matig geworden. Hoef natuurlijk geen knalcake die niet harder knalt dan een siercake.

Is er nog een legale knalcake die de moeite waard is? Wat ik zo lees is het allemaal vrij matig geworden. Hoef natuurlijk geen knalcake die niet harder knalt dan een siercake.
De maximaal gevulde siercakes zijn volgens mij het hardste wat er te krijgen is zowel in NL als BE al die knalcakes zijn zo schel als wat.

Ze zeggen dus de Thunder Roae van Katan. Ik ben benieuwd want ik heb er 2 besteld. Oja, ook de Aftershock Color Insanity blijkt prima te zijn!

Thunder Rose is vergelijkbaar met de oude Silver Salute.

Mooi knalpotje inderdaad. Alleen de prijzen zijn te hoog. Hier in Den Haag betaal je €30,- en stuk verder in het land (verweggistan) bij Kuiper Koekange vuurwerk is deze €19,95 wat ik een erg mooie prijs vind. Top cake maar helaas niet te doen hier.

Nog aanraders voor cakes met een harde burst? Nog nieuwe artikelen in 2018 die echt de grens weer verleggen?

Thunder Rose van Katan was opzich goed bevallen! Goeie doffe knallen met ti wolkjes, alleen had mijn exemplaar waarschijnlijk een verkeerd lontje!

Back
Bovenaan