Aanbod (online) folders 2018-2019 Duitsland

Is er dan helemaal geen ene luchthuiler zoals Night Howler te koop bij de oosterburen? Ik zie alleen de fluitjes Screaming Grizzly en Lord of Whistle staan...
Erg jammer...

Is er dan helemaal geen ene luchthuiler zoals Night Howler te koop bij de oosterburen? Ik zie alleen de fluitjes Screaming Grizzly en Lord of Whistle staan...
Erg jammer...

Je hebt wel de Banshee en de devil inside bij Penny. Maar ik denk niet dat je dit soort huilers bedoelt.

Je hebt wel de Banshee en de devil inside bij Penny. Maar ik denk niet dat je dit soort huilers bedoelt.

Nee,deze bedoel ik idd niet. Dit zijn dezelfde "fluitjes" die ik in mijn vorige bericht had gezet; Lord of Whistle en Screaming Grizzly...

Nee,deze bedoel ik idd niet. Dit zijn dezelfde "fluitjes" die ik in mijn vorige bericht had gezet; Lord of Whistle en Screaming Grizzly...

Je bedoelt een hummer-effect.
Ik weet dat je bij de Centershop (en overigens ook bij Zena belgie) moskitos (lesli) kan halen. Een soort grondbloemen met een hummereffect die flink hard de lucht in vliegen en ook dit geluid maakt wat je uit de Night Howler kent.

1 pakje van 6 stuks kost 2 euro (Zena). Centershop prijs weet ik zo even niet maar daar waren ze vorig jaar ook 1 of 2 euro. Zeker effe meepakken voor de leuk!

Lidl komt volgende week maandag met hun assortiment online.

Centershop komt aankomend weekend of volgende week online

Kodi site werkt inmiddels bij mij. Ik word doorgestuurd naar een site van Comet. Beetje teleurstellend assortiment als je het mij vraagt.

comet is gewoon niet geweldig, voor mij geen kodi meer.

voor de mensen die Night Howler zoeken hier en daar zal die nog te koop worden aangeboden buiten de folder om bij de LIDL voorraad opmaken komt volgend jaar niet meer terug. vertaling vanuit duitse forum gedeelte.

Tiger & Dragon wordt regionaal aangeboden en volgens de zelfde berichten zal die volgendjaar ook weg zijn. helaas

Back
Bovenaan