[Freakactie 2018] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog maar eens een order geplaats bij vuurwerk almere haven de laatste Piranha weggehaald leuke prijzen in de outlet.

En zeker een plus punt van deze winkel is dat ze altijd snel zijn met reageren als ik een vraag heb via pm TOP ga zo door.

Wat is eigenlijk jullie opslag capaciteit, 20 ton ofzo? Dikke freak actie hoor petje af.

Hoi sirene

Nee hoor 10 ton en dit gaat prima geen probleem.

En natuurlijk werken we ook strak samen met de importeurs dat is van groot belang ook.

Gewoon goeie planning:) en goed met de jongens overleggen van de bunkers.

Laatst bewerkt:
Hey Dennis,

Vorige jaar ook bij je besteld en was echt top.
Heb je nog een aanrader voor een mooie box rond de 80 euro

Hey Dennis,

Vorige jaar ook bij je besteld en was echt top.
Heb je nog een aanrader voor een mooie box rond de 80 euro

Wil je 30mm, mag het ook compound zijn, heb je voorkeur voor een bepaalde importeur? Dennis heeft meer dan genoeg keus:). Maar even een aantal suggesties van mijn kant zo rond de 80 euro: Smashbox 3, Dragon Box 1, 2 of 3, EVO Bomber. Mocht je het budget nog iets weten op te rekken kan ik je de Brasilian Box zeker aanraden

Ben meer een meekijk lid en ik volg dit topic al enig tijd. Een super assortiment waar je heel wat kan halen. Ben langzaam lijstjes aan het maken. Iemand nog aanraders?

Ben meer een meekijk lid en ik volg dit topic al enig tijd. Een super assortiment waar je heel wat kan halen. Ben langzaam lijstjes aan het maken. Iemand nog aanraders?

De nieuwe cakes van Evo: Polaris, Angel dust en Air Benders, Color Ghost zijn wel toppertjes in mijn ogen :shocked:

We hebben de laatste 5 stuks inmiddels op voorraad OP=OP

Bij bestellen is helaas niet meer mogelijk ook deze zijn op.

Normaal 129,00 nu voor € 65,00

6 Professionele cakes van 19 schoten met diversen gekleurde, gouden en knetterende boeketten met elk een finale van een aantal schoten!

1657.1539032272.png

Let op 1 november zullen we de webshop om gaan zetten naar de verkoopdagen en zullen de freak prijzen vervallen.

De nieuwe cakes van Evo: Polaris, Angel dust en Air Benders, Color Ghost zijn wel toppertjes in mijn ogen :shocked:

Nog nooit evolution gehad eerlijk gezegd. Niet echt dealers in de buurt. Vier vuurwerkwinkels in het dorp met allemaal hetzelfde assortiment xD. Anyway mijn ogen vallen op serenity, rambam 3.0, the corrola fairytail ass en van pangu garden party I, collourfull city. Maarja wil ook nog losse cakes en budget is om en nabij 500. Keuzesss....

Ik help het je hopen, kan zoveel mis gaan als je afhankelijk bent.

Gaat al 2 jaar prima en geen klachten alleen maar mooie berichten.

Wij hebben tevens een heel voorraad systeem er achter hangen die alles zelf berekend:D

Tevens hebben we het hele jaar alle blokken openstaan dus een mooie verdeling krijg je dan en is een blok vol dan geeft hij hem niet meer aan in de keuze.

En ja tuurlijk zijn we afhankelijk van de importeurs maar daar zijn afspraken mee en die zijn altijd goed gegaan.

En een afkeur daar kunnen wij ook helaas niets aan doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan