[Vuurwerktotaal WINACTIE - 9 -2018] Win een Volt! Final Colorz!

Ook verstuurd, kan niet meer winnen, maar toch behoorlijk gezocht naar de antwoorden. Ben benieuwd of ik ze goed heb

Ook ik heb me vanmiddag nog eens in de materie verdiept, sommige vragen erg makkelijk. 2 vragen twijfel ik of ik het goed heb met de flash(powder). Maar daar kom ik over een paar daagjes wel achter. Bedankt en nu maar weer een paar daagjes wachten.. :shy:

Ingestuurd, maar absoluut niet overtuigd dat ik ze allemaal goed heb. Afwachten, ik ben benieuwd naar de goede antwoorden.

Zo ook even de antwoorden opgezocht en verstuurd. Ik moet zeggen dat ik sommigen echt niet wist... Wel leuk om te doen, bedankt VWT en VWC!

Dit zijn erg toffe vragen, vragen voor de echte freak.... technische vuurwerk vragen ik hou er van.
Helaas kan ik er niet meer aan mee doen omdat ik reeds een prijs heb gewonnen.

Is dat echt zo? Volgens mij mag je toch per prijsvraag één keer meedoen? Het is verder wel netjes hoor om dan niet meer mee te spelen.

Je kan wel meedoen maar kan niet meer winnen met deze ronde.
Als je aan alle prijsvragen meedoet maak je nog kans op een hoofdprijs.

Dit was volgens mij ook wel één van de lastigste prijsvraag die ik ben tegengekomen. Heb de antwoorden reeds ingestuurd.. maar twijfel of ze allemaal goed zijn.

Back
Bovenaan