[Freakactie 2018] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Viel mij ook op ,..vond het ook best raar aangezien de limited 1 er op stond ..die heeft 100 shots 30 mm ..maar doos was stukken kleiner..

Ongeduldig als ik ben...zouden jullie mijn email ook willen behandelen betreffende de niet goed doorgekomen order tijdens de freakmiddag?

Jongens!

wat hebben we genoten van afgelopen zondag. Er is veel gestookt, vaak gelachen, goed gedronken en dat allemaal met liefde voor het mooiste werk wat er is..vuurwerk. :) Hoe mooi zou het zijn als we de freakavond met een vuurwerkshowtje zouden kunnen combineren?

Wat betreft de e-mails e.d. Morgen werken we de laatste openstaande vragen af.

Jongens!

wat hebben we genoten van afgelopen zondag. Er is veel gestookt, vaak gelachen, goed gedronken en dat allemaal met liefde voor het mooiste werk wat er is..vuurwerk. :) Hoe mooi zou het zijn als we de freakavond met een vuurwerkshowtje zouden kunnen combineren?

Wat betreft de e-mails e.d. Morgen werken we de laatste openstaande vragen af.

Ik heb alleen nog steeds geen reactie ontvangen...

Komt er nog een mooie afsluiter van de freakactie periode in de vorm van enkele laatste weekenddeals?

Welke versie van de Flash of the Gods krijg je als je tijdens de freakactie besteld hebt? Op het producttopic is gepost dat de 2018 een kleinere versie betreft met 2 cakes minder?

Heb ook al een tijd helemaal geen reactie meer gehad. Ik verwacht het verder ook eigenlijk niet meer als ik de reacties zo lees.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan