Naar welk product kijk jij het meest uit ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mega 6 star, Pangu Garden party 1, en na alle ophef toch ook naar de WhatTheF*ck box:wink:

Denk ook wel naar Der Hammer en Mega 6.
Maar kan ook zeker weer uit kijken om bv de 4 seasons of Awaken de lucht in te schieten.

Ik kijk weer zeer uit naar de wicked whistel ! ieder jaar toch wel de crackling cry/fan die terug komt.
En toch ook erg benieuwd naar de mega 6 en fabric 19.

De Evo boxen Solar Storm, Winter Night en Serenity.
Eerste jaar Evolution, qua boxen/compound dan. Wel eens enkele losse kleinere cakes gehad.
Ik kijk echt uit naar de kwaliteit van deze 3 boxen!
Goede verhalen gehoord en gelezen, dus dit jaar maar eens meemaken :)

ben heel benieuwd naar de ultimate van vuurwerktotaal.
Verder heb ik al een paar jaar de mars attack van lesli in mijn collectie

Hele hoge verwachtingen van de Snowstorm, die al bijna een jaar staat te wachten om eindelijk de lucht in te gaan. Dit jaar gaat die hoe dan ook!

Ik kijk uit naar I've gor the power, Partyraiser en Spinnerz 2 colorz! Ik heb nog niet echt nieuwe boxen op het oog!

Ik heb nog een spectacle show 100 (2015) staan. Deze wilde ik met de wind van afgelopen jaar niet de lucht in jagen. Samen met de brasilian box van Pangu kijk ik hier toch wel heel erg naar uit :)

Ik kijk stiekem het meest uit naar 28december, lekker ritten, muziekie op, en de handel ophalen:thumbup:. Maar als ik dan toch moet kiezen denk ik dat ik ga voor als losse box, de Argentina Puma en waar ik ook naar uitkijk is de 3x Transbomber tegelijk!

de skyline on fire, klasek c1003sig,funke ygdrasil-z en de piromax crater,

de 1003sig wel vaker gehad, maar toch kan het ieder jaar verschillen.

Ik denk toch wel de Snowstorm (2x).

Daarnaast kijk ik ook erg uit naar de Rambam 2.0. Zal wel het laatste jaar zijn dat ik deze nog heb kunnen vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan