Solo Mio

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 8010
Artikelnaam: Solo Mio
Bruto Gewicht: 540 gram
Netto Kruitgewicht: 24 gram per stuk
Aantal Single Shots: 6
Effectomschrijving: et van 6 stuks professionele mijnen, hiermee start iedereen zijn eigen professionele vuurwerkshow! Inhoud set twee stuks Diadem Mine, twee stuks Blue Mine en twee stuks Red Mine.
Kartoneenheid: 24/1
Kartongewicht: 14.000 gram
Richtprijs: €12,99
Internetprijs: €8,99

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

8010_box.jpg

Wij danken GBV-WECO voor de informatie
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat zou helemaal geweldig zijn als de fluit hetzelfde is.
Ze zien er iig vet uit.

O Sole Mio is natuurlijk bekend uit de opera. Ik vermoed een fluit single shot! Zou gaaf zijn als het deze fluiters zijn: http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?50154-Fireval-No-4-GBV-WECO-Fireval-2018 Maar dan..... solo :D

Dat zou echt geweldig zijn en tevens een mooie toevoeging op de markt. Als de fluit te vergelijken is met de fluit van Fireval cak No 4 dan mag van mij het boeket zelfs achterwege blijven. De print op het doosje en de single shots zelf zien er uitnodigend uit en ben erg benieuwd.

als je het over een echt mine heb was dat wel vette marja maar dit is echt te mager afstand doe wel iets maar je kun zo ook zien dat ze mager gevuld zijn

Als je een vette marja ontleed zal je zien dat deze uit 3 mines bestaat die tegelijk afgaan. 3x solo mio zal daar niet veel voor onder doen. Dit is natuurlijk een product voor de liefhebber.
Ik zit te twijfelen om hier een karton van af te nemen om te gebruiken in een aantal shows. Tof dat er verschillende kleuren in zijn.

Gisteren 1 getest, het effect is zeer matig. Ik zou hier persoonlijk niet eens 2 euro voor betalen.

Back
Bovenaan