[8210] Zena Ti-Salute 100sh

Status
Niet open voor verdere reacties.

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 8210
Artikelnaam: Zena Ti-Salute 100sh
Bruto Gewicht: ...
Netto kruitgewicht: 500 gram
Aantal schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: 100 schots cake met enorm harde knallen!
Max. tube diameter: 20mm
Tijdsduur: ... sec
Stijghoogte: ...
Kartoneenheid: 6/1
Adviesprijs: €50,00
O.a. te koop bij: zenavuurwerk.com

8210_ZENA_TI-SALUTE-kopie.jpg

Wij danken Zena Vuurwerk België voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Dit vind ik zeer interessant, beter dan de 25 schots knalcakes. Ben benieuwd of deze in salvo's of één voor één schiet. Ik hoop op het eerste.

Knal was ondermaats,geen titanium boeketen,klasek 16shots knalde hem er vet uit.tempo was wel goed,je kan hem vergelijken met de thunder roos van katan.die slaat ook nergens op

Deze viel mij ook tegen afgelopen jaarwisseling.
In polen hebben ze de 60sh versie in cat3. Jammer dat die niet in bels verkocht wordt. Te veel nem natuurlijk.

Deze viel mij ook tegen afgelopen jaarwisseling.
In polen hebben ze de 60sh versie in cat3. Jammer dat die niet in bels verkocht wordt. Te veel nem natuurlijk.

Klopt die is echt lekker! Alleen beetje raar tempo. Maar verder wel dikke beukers.

Ik heb de 25sh versie van deze 100sh cake gehad en die was wel prima, maar niet bijzonder hard. Het is geen Piromax Titanium Salute. Qua luidheid denk ik vergelijkbaar met de White Thunder / Cruel Cannon van Wolff alleen dan een stuk trager.

Klopt die is echt lekker! Alleen beetje raar tempo. Maar verder wel dikke beukers.

Ik heb de 25sh versie van deze 100sh cake gehad en die was wel prima, maar niet bijzonder hard. Het is geen Piromax Titanium Salute. Qua luidheid denk ik vergelijkbaar met de White Thunder / Cruel Cannon van Wolff alleen dan een stuk trager.
Inderdaad waren de knallen net zoals de White Thunder! Hierbij mijn film van de Ti-Salute :thumbsup:

Ik had er 3 tegelijk afgestoken, maar zelfs dan is het geen aanrader.
Viel vies tegen dit, titaniumboeket zou nog iets goed gemaakt hebben maar helaas die zat er ook niet bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan