Fireworkfreakz19
VWC lid
Wat is afmetting van deze box?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heb er een bulkpack mad dog shots bij besteld.Ik heb besloten hem niet te bestellen omdat het niet interessant is ik wou er 5 in een keer kopen kan dus niet . De boxxen binnen 15 minuten allemaal uitverkocht waren en ik geen waardeloze cake voor 30 euro verplicht erbij wil kopen . Conclusie voor je 70 euro heb je zeker gelijke of betere vuurwerk producten op de markt maar sie komen zeker weten niet bij caffereta vandaan.
Of je krijgt op de afhaaldag te horen dat de box niet leverbaar was en je voor 40 euro iets anders mag uitkiezen![]()
Cafferata/ vuurwerktoppers pakt het slim aan met verchillende youtubers.
in ruil voor €2000 vuurwerk? word er een filmpje gemaakt die enkele tienduizenden weergave genereren.
Alweer een rede om niks van cafferata te kopen.
Ik begrijp het wel, er wordt iets aangeprezen door iemand die niet meer neutraal is omdat het een sponsor verhaal is geworden. Gewoon reclame waarbij geen kritische noot meer isWaarom? Xtremerides wordt dik gesponserd door Zena, dus hebben we dan een reden om geen Zena producten te kopen?
On topic: ik ga de box binnenkort (hopelijk) ook bestellen. Ik neem de Prisma Sparkles en 2 pakjes Ultimate Shots er bij.
Waarom? Xtremerides wordt dik gesponserd door Zena, dus hebben we dan een reden om geen Zena producten te kopen?
On topic: ik ga de box binnenkort (hopelijk) ook bestellen. Ik neem de Prisma Sparkles en 2 pakjes Ultimate Shots er bij.
Wat heb je überhaupt nog bij zena te zoeken?