WTF Box

Denk dat ik 'm ook niet neem, gezien dat El Blanco(regio Eindhoven) ook de Carmageddon (Lesli) in de aanbieding heeft voor €39.95. Vind die persoonlijk net wel wat mooier overkomen dan de WTF-box

te veel gedoe om die box te bestellen, ben er nu al klaaar mee. Tussen bepaalde tijden en ook nog minimaal €30 extra bestellen

Ik laat 'm lekker hangen. Geloof er geen fuck van dat Caff voor dat geld kwaliteit zal leveren en ik kan de €70 wel beter gebruiken :wink:

Op t forum hier gaat om de cakebox genaamd fiesta ook zeker geen onaangename box

Zeker niet onaardig. Effecten zijn volgens mij wel iets kleiner maar daar naast bevat hij wel meer schoten. Probleem is wel dat we van beide boxen geen productiefilmpjes hebben gezien.

Mooi staaltje marketing. Webshop hebben allemaal al hogere december prijzen en verhogen zelfs het minimum bestel bedrag. Dus zo'n koopje is dit niet.

En dan ook nog 'ff Pyroteam Delft op 1 dec. langs laten komen in het pand van Cafferata, waar de WTF-Box op de tafel in de showroom al klaarstaat, om gelijk 'ff de jonge kijkers te overtuigen.

Back
Bovenaan