Twisted Vikings [Compound]

Oef! Dat valt tegen! :sad: Er zitten opeens andere effecten tussen en de crackling boeketten knallen vaak niet eens. Dit is niet wat ik gehoopt had.

Oef dat valt tegen, er wordt beloofd dat we naar productie keken in september maar was dus duidelijk sample. Jammer op de demo was dit een topper

Die spinners zijn meer een cactus effect geworden zonde.

Tot mijn verbazing had hij bij ons geen cactus. Een aangename verrassing en daarmee meteen weer terug in het rijtje van mijn favorieten van Fireworksforall. Voor mij 1 van de betere. Lekkere effecten en afwisseling, mooie grote effecten en dikke spinning tails. Goede compound.

Oef dat valt tegen, er wordt beloofd dat we naar productie keken in september maar was dus duidelijk sample. Jammer op de demo was dit een topper

Afgelopen vrijdag bij Kuiper in Koekange ook alle producten van fireworks for all nogmaals gezien. Duidelijk verschil met september en nu. Stellig beweren dat Sept productie was is een lachertje geworden of afgelopen vrijdag waren veel dozen nat. DIt laatste betwijfel ik zeer

Bij Vuurwerk Hol heb ik zaterdag ook deze box gezien. Ja, hij is een stukje minder indrukwekkend dan de sample van september. Maar ik vond hem zeker niet slecht! De spinners zijn nog steeds netjes, de boeketten alleen wat minder groot.

Jazeker! :D

Ik heb deze box uiteindelijk ook aangeschaft. Hij was gelukkig beter in het eggie dan op de laatste demofilms vanuit Almelo. De crackling boeketten knalden prima! Lekker tempo, loopt vloeiend over, fijne draaistaarten. Niks op aan te merken!

Tnx voor de filmpjes mannen! Dit jaar ook in me collectie :handsup:.
Hou wel van twisted uitwerkingen, blikkende boeketten en een beetje crackling! voor het geld hoef je het in ieder geval niet te laten.

Back
Bovenaan