President 2.0

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 5300
Artikelnaam: President 2.0
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 100 schoten - compound
Effectomschrijving: In prachtige combinaties met geel, blauw en knetter zet deze President het land op stelten. Opgebouwd uit vier cakes met 25 schoten in 25 millimeter kaliber is dit een compound welke in totaal 100 schoten geweldig siervuurwerk bevat. Deze President zal menig hart begeren!
Tubediameter: 25 mm
Kartoneenheid: 1/1
Richtprijs:
Adviesprijs : € 149,00
Voorverkoop : € 139,00
Onlineprijs : € 129,00

O.a. te koop bij: Onlinevoorverkoop.nl

image.png - Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	image.png Vertoningen:0 Grootte:480,4 KB ID:	1793996

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken GBV-WECO voor deze informatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Sinds wanneer schieten ze bij GBV 2 producten tegelijk in de filmpjes? Kan er nu al helemaal geen wijs uit worden of het nu wat is of niet.

Wat een mooie premium crackling effecten heeft deze cake! (sorry sarcasme, saaie box, eentonig en wat mij betreft daarom 40 euro te duur. Alleen het tempo op het eind is leuk maar dat rechtvaardigt deze prijs niet.

In de film op hun site is deze per 1 geschoten:

Laatst bewerkt:
Over de prijs valt te discussiëren. Ik kreeg hem gratis via een prijsvraag dus de prijs was voor mij geen issue. Ik heb wel ervaren dat dit gewoon een prachtige Rambak is. Begint rustig en gaat helemaal los bij de laatste 2 cakes. Ik had niet veel ervaring met Proline. En gezien de diverse meningen over Proline was ik bang voor een tegenvaller maar dat was allerzins niet het geval. Gewoon een prachtige cake. GBV weco nog bedankt voor de prijsvraag!! Ik heb wel gefilmd maar is helaas niet echt wat geworden :-(

Wij hebben deze ook geschoten. Prima box, lekkere chaos. De extra cake beviel ook prima. Hele hoge volle crackling mine zat erin.

Wat een topbak was dit joh, echt een dikke aanrader! Niet kunnen filmen vanwege de flinke regenval en dat is echt balen! Metershoge mines van crackling en een fel tempo met prima boeketgrootte.
De losse cake was ook echt een crackling beuker, ging flink los en die crackling was goed hard.

Heeft ons versteld doen staan, zoals Tabe al aangeeft, een lekkere chaos.

Wat een topbak was dit joh, echt een dikke aanrader! Niet kunnen filmen vanwege de flinke regenval en dat is echt balen! Metershoge mines van crackling en een fel tempo met prima boeketgrootte.
De losse cake was ook echt een crackling beuker, ging flink los en die crackling was goed hard.

Heeft ons versteld doen staan, zoals Tabe al aangeeft, een lekkere chaos.

Verleden jaar niet kunnen filmen, dus dit jaar nog eens over gedaan en dat was weer een mooi spektakel.
Op film komt ie goed over, maar lang niet zo goed als de werkelijkheid. Deze bak heeft echt felle en harde crackling, gaat maar door ook en iedereen is ervan onder de indruk. Qua effecten niet de mooiste, niet de beste box, maar in combinatie met die harde crackling wel echt een bak geweld, aanrader!
Die losse cakes hebben we er niet bij weggeschoten, maar die waren ook prima en leuk dat die er ook dit jaar nog bij zaten.

Back
Bovenaan