Meldpunt voor wie géén vuurwerkoverlast ervaart

Er zijn genoeg spammers hier op het forum die makkelijk 5000 berichten plaatsen om een cake te winnen. Misschien kunnen ze zich ook 5000x daar aanmelden (iedere keer met een andere postcode)? :devil:

Er zijn genoeg spammers hier op het forum die makkelijk 5000 berichten plaatsen om een cake te winnen. Misschien kunnen ze zich ook 5000x daar aanmelden (iedere keer met een andere postcode)? :devil:

Precies dit.....

20.000 posts voor een cake van 2 tientjes en een topic met 300.000 posts waarin er naar 20 geteld word (:shocked::bonk:) maar na 4 dagen slechts 3100 meldingen op dit meldpunt.

https://vuurwerkfederatie.nl/ikervaargeenoverlast/

Oh oh wat zijn het allemaal "echte liefhebbers" die om de traditie geven...:no:

Precies dit.....

20.000 posts voor een cake van 2 tientjes en een topic met 300.000 posts waarin er naar 20 geteld word (:shocked::bonk:) maar na 4 dagen slechts 3100 meldingen op dit meldpunt.

Goede kans dat dit meldpunt in de gaten wordt gehouden door het AD en daarmee automatisch door de overige Persgroep-kranten. Die zijn op zoek naar items waarmee ze het vuur in de vuurwerkdiscussie lekker kunnen oppoken. Daarom is het van groot belang dat het meldingen regent op ikervaargeenoverlast.nl! Laat de mensen achter de Vuurwerk Federatie niet in de steek. Die hebben zich in de afgelopen weken de pestpokken gewerkt.

3213

Ik weet niet hoe jullie erover denken, maar ik vond het .. vervelend dat het overlast meldpunt gebruik maakte van valse meldingen. Willen wij dat wel doen, of gaan we het gewoon eerlijk doen zodat er een duidelijk overzicht is? Ik zelf kies voor eerlijkheid, ookal word het dan misschien lastig het nieuws te halen.

Ik weet niet hoe jullie erover denken, maar ik vond het .. vervelend dat het overlast meldpunt gebruik maakte van valse meldingen. Willen wij dat wel doen, of gaan we het gewoon eerlijk doen zodat er een duidelijk overzicht is? Ik zelf kies voor eerlijkheid, ookal word het dan misschien lastig het nieuws te halen.

Precies dit, helemaal mee eens! En dan "geen echte vuurwerk liefhebber" genoemd worden omdat je ergens anders waar het wel de bedoeling is meer berichten plaatst...

Precies dit.....

Laat iedereen voor zichzelf bepalen of ie liefhebber is of niet, daar hebben we geen mening voor nodig van anderen :wink:.

Maar helemaal mee eens dat het aantal stemmen al stukken hoger had moeten zijn, dit maakt nog niet echt indruk.

Precies dit, helemaal mee eens! En dan "geen echte vuurwerk liefhebber" genoemd worden omdat je ergens anders waar het wel de bedoeling is meer berichten plaatst...

Hoe veel mensen kennen jullie die van vuurwerk houden? Tien, twintig, vijftig? Hebben jullie die allemaal al aangespoord om een melding te doen?

Ik heb negentien mails verstuurd naar familie en bekenden met het verzoek om een melding te doen. Kost wat tijd, maar dat heb ik er wel voor over.

Ik snap je punt, en netjes dat je er zo overdenkt. Aan de andere kant, de media is tegenwoordig 1 grote leugen. Dus ik zeg iedereen elke dag 5 meldingen ;)

Als je het zo optelt is het redelijk wat inderdaad. Hopelijk maken wat grote kanalen hier melding van en gaan we over die 70k heen.

Als je het zo optelt is het redelijk wat inderdaad. Hopelijk maken wat grote kanalen hier melding van en gaan we over die 70k heen.

Wat ook al erg zou helpen, is als locale media er melding van maken. Volgens mij zijn er veel plaatselijke en regionale huis-aan-huis-krantjes waar aangeleverde tekst één op één wordt overgenomen. Als iedere VWC-er eens rondkijkt in zijn woonplaats en wat moeite doet, is er al veel bereikt.

Reclame dmv het internet lijkt mij het beste. Weinig mensen die nog de krant lezen. Zou iemand als vuurvent benaderd kunnen worden om reclame te maken via zijn kanaal? Ben een beetje aan het brainstormen en dit kwam in me op.

Exact 48 uur na opening van het meldpunt stond de teller zojuist op 4.292. Dat is een gemiddelde van 89,41 meldingen per uur. Als het zo doorgaat, komen we op 31 december om 20 uur 's avonds uit op 77.256 meldingen.

Vind ik niet. Iedere keer dat men een knal hoorde ging men een melding doen, dat telde gewoon mee. Nu mag je toch iedere dag een melding maken van het feit dat je geen overlast van vuurwerk hebt, waarom zou dat dan niet mogen?

Zou echt geweldig zijn als ze in een week (30/11) 10.000 stemmen hebben! Allemaal blijven stemmen mensen!! :handsup:

Ik maak iedere dag wel een melding dat ik wéér geen overlast heb ervaren die dag. Het meldtpunt vuurwerkoverlast was zo ingericht dat iedere keer als men een knal hoorde, ze dat konden melden. Ik zie dit als de andere kant van het verhaal. :D

Als iedereen in dit topic blijft reageren is het voor mij een herinnering om weer even geen overlast te melden. Dus blijf hier lekker reageren dan meld ik geen overlast ;)

Ook weer een melding gedaan dat ik geen knal heb gehoord. Ook al hoor ik een knal dan maak ik nog een melding van geen overlast omdat ik er juist van geniet

Back
Bovenaan