Cannonade 120'S [COMPOUND]

Had hier meer van verwacht. Vooral het begin is magertjes voor de rest is ie wel mooi. Stond nog op mijn (wil ik misschien nog wel hebben lijst) Maar het filmpje gezien hebbende gaat deze het helaas niet worden.
Maar het blijft moeilijk hoor. Straks in januari zie je misschien mooie straatfilmpjes van deze box, en denk je bij jezelf had ik hem toch maar genomen.

Dit is duidelijk geen sample meer iig, ik hoop dat hij nog even goed droogt en het dan beter is.
Er zitten ook weer andere effecten in dan op de demo, die op zijn beuet weer andere effecten had in hun eigen filmpje. Dus nu 3 versies..

Was echt een fikse tegenvaller. Ik had hier veel van verwacht, maar die verwachting werd totaal niet waar gemaakt.

Wel bijzonder om de verschillende reacties te zien: het ene deel is enthousiast en het andere deel juist niet. Gevalletje You Hate It or You Love It?

And you love it? :wink:

ik wel, mooie kleuren , super tempo in combinatie in schietrichtingen en de spreiding van effecten zien er dik in orde uit voor mij. Lijkt ook wel lang te blijven hangen.

zie niet echt wat er nou mis mee is.

edit : vaag dubbele post

ik wel, mooie kleuren , super tempo in combinatie in schietrichtingen en de spreiding van effecten zien er dik in orde uit voor mij. Lijkt ook wel lang te blijven hangen.

Ik weet niet of je er gisteren ook was Laurence, maar deze box viel qua boeketgroote en burst totaal in het niet na de Limited Edition en de Dragon Boxen. Qua schietrichting en Tempo zul je er mij niets verkeerds over horen zeggen, maar hij viel me echt ontzettend tegen.

Ik was zelf niet onder de indruk van dit product, eerste stuk is slap en over het algemeen boeketten minder vol als andere artikelen voor dezelfde prijs. Ik zou hem zelf niet kopen.

:shocked: "Dit is echt helemaal niks... " en "ik wist niet dat jij de vuurwerkexpert was". Ik heb je nog nooit zo vernietigend en negatief horen oordelen...:wink:

Ik ben het wel 100% met je eens (althans over het eerste deel). Over je vriendin/vrouw kan ik niet oordelen :D

Ik weet niet of je er gisteren ook was Laurence, maar deze box viel qua boeketgroote en burst totaal in het niet na de Limited Edition en de Dragon Boxen. Qua schietrichting en Tempo zul je er mij niets verkeerds over horen zeggen, maar hij viel me echt ontzettend tegen.

ik vond het er nog steeds goed uitzien

Op het 1e effect in de box na, vond ik deze gewoon prima presteren. Variaties in de schietrichtingen, effecten die groot waren, een prima tempo. Ik vond hem zelf niet veel onder doen qua variatie aan de Evolution dozen die ook werden geschoten, wellicht dat de burst ietwat minder was, maar de (meeste) Evolution producten waren dan ook samples. Indien deze dat niet was, kan dat ook wat verklaren.

Op het 1e effect in de box na, vond ik deze gewoon prima presteren. Variaties in de schietrichtingen, effecten die groot waren, een prima tempo. Ik vond hem zelf niet veel onder doen qua variatie aan de Evolution dozen die ook werden geschoten, wellicht dat de burst ietwat minder was, maar de (meeste) Evolution producten waren dan ook samples. Indien deze dat niet was, kan dat ook wat verklaren.

Deze is al aan diverse winkels geleverd, dus ik ga er van uit dat dit inderdaad gewoon productie is.

:shocked: "Dit is echt helemaal niks... " en "ik wist niet dat jij de vuurwerkexpert was". Ik heb je nog nooit zo vernietigend en negatief horen oordelen...:wink:

Ik ben het wel 100% met je eens (althans over het eerste deel). Over je vriendin/vrouw kan ik niet oordelen :D

Hahaha, ja vond deze echt behoorlijk tegenvallen eigenlijk. Voor zo'n prijs moet alles goed zijn, dus ook het eerste gedeelte.

Als een box mij niet direct kan overtuigen, is hij mijn centen niet waard.

En dat vuurwerkexpert dingetje is een grapje tussen mij en mijn vrouw ja, staat los van deze box xD!

Na het zien van de beelden, heb ik ook wel beetje spijt van de aankoop. Ruilen wil niet meer, dus hoop dat hij in de voor avond toch nog zijn werk doet.

Deze is al aan diverse winkels geleverd, dus ik ga er van uit dat dit inderdaad gewoon productie is.

Oke, dat wist ik niet. Dan verklaart dat misschien wel het verschil in burst ten opzichte van de Evolution boxen. Echter was deze burst ook zeker niet slecht, de effectspreiding vond ik ook voldoende. Prima box hoor!

Ik vind hem er nog best aardig, en mooie effecten. Als dit inderdaad productie is, en er van uitgaande dat deze nog wat kunnen drogen zal de uitwerking alleen maar beter worden.

Back
Bovenaan