bertensandra
VWC lid
Ik vind hem mooi hoor.
Ben blij dat ik hem genomen heb.
Ben blij dat ik hem genomen heb.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wel bijzonder om de verschillende reacties te zien: het ene deel is enthousiast en het andere deel juist niet. Gevalletje You Hate It or You Love It?
And you love it?![]()
And you love it?![]()
ik wel, mooie kleuren , super tempo in combinatie in schietrichtingen en de spreiding van effecten zien er dik in orde uit voor mij. Lijkt ook wel lang te blijven hangen.
Ik was zelf niet onder de indruk van dit product, eerste stuk is slap en over het algemeen boeketten minder vol als andere artikelen voor dezelfde prijs. Ik zou hem zelf niet kopen.
Ik weet niet of je er gisteren ook was Laurence, maar deze box viel qua boeketgroote en burst totaal in het niet na de Limited Edition en de Dragon Boxen. Qua schietrichting en Tempo zul je er mij niets verkeerds over horen zeggen, maar hij viel me echt ontzettend tegen.
Op het 1e effect in de box na, vond ik deze gewoon prima presteren. Variaties in de schietrichtingen, effecten die groot waren, een prima tempo. Ik vond hem zelf niet veel onder doen qua variatie aan de Evolution dozen die ook werden geschoten, wellicht dat de burst ietwat minder was, maar de (meeste) Evolution producten waren dan ook samples. Indien deze dat niet was, kan dat ook wat verklaren.
"Dit is echt helemaal niks... " en "ik wist niet dat jij de vuurwerkexpert was". Ik heb je nog nooit zo vernietigend en negatief horen oordelen...
Ik ben het wel 100% met je eens (althans over het eerste deel). Over je vriendin/vrouw kan ik niet oordelen![]()
And you love it?![]()
Deze is al aan diverse winkels geleverd, dus ik ga er van uit dat dit inderdaad gewoon productie is.
Ik heb contact gehad met Ano en alles wat tijdens de demo geschoten is, is allemaal productie!