[Freakactie 2018] Vuurwerk Almere Haven

Status
Niet open voor verdere reacties.
Onze Black Friday gaat zo starten tevens gaan we nog een staffel korting doen.
Rond 22:00 zal ik plaatsten welke staffel korting en wordt de prijs bekend van de pearl river hier heb ik er 20 van beschikbaar voor deze actie.

IMG-20181122-WA0025.jpg

iets later dan verwacht Sorry hier voor.

🎇De Black Friday Actie 🎇

5 % Extra korting boven de € 50,00
7 % Extra korting boven de € 100,00
15 % Extra korting boven de € 200,00

Deze extra korting wordt berekend in het winkelwagentje boven op de lopende aanbiedingen en voorverkoop aanbiedingen en Bunker Outlet.✨😃

Kijk snel op de site voor de Pearl River want deze prijs mag je niet missen we hebben er 20 beschikbaar !!!

Inmiddels is die uitverkocht wat is dat snel gegaan niet normaal

de staffel korting loopt wel door

Dennis

5 % Extra korting boven de € 50,00
7 % Extra korting boven de € 100,00
15 % Extra korting boven de € 200,00

Onze Black Friday gaat zo starten tevens gaan we nog een staffel korting doen.
Rond 22:00 zal ik plaatsten welke staffel korting en wordt de prijs bekend van de pearl river hier heb ik er 20 van beschikbaar voor deze actie.

Bekijk bijlage 40963

Inmiddels heeft iedereen zijn mail gehad het was ongelofelijk hoe snel het weg wat :p
Ik had nog 2 karton in de karton voordeel staan deze heb ik omgeboekt naar losse verkoop dus wil je nog er zijn er nog 8 nu.

Www.vuurwerkalmerehaven.nl

Zitten echt een paar leuke producten bij. Komende week ga ik sowieso de Plata o Plomo bestellen. Zit nog te twijfelen over de Desperado

Net mijn allerlaatste bestelling voor dit jaar de deur uitgedaan. Omdat de Noi-Z dit jaar niet naar Nederland komt ook weer het e.e.a. omgegooid in de reeds geplaatste bestellingen in goed overleg met Dennis. De 6 Blue Thunders heb ik geannuleerd, daarvoor in de plaats 8 Happy Thunder Q en de Plata o Plomo.

Daar nog bijbesteld de Color Differente, Stingray, Waikiki, Hunter, Fading Stars en nog een Polaris.

Dennis super bedankt voor de mooie acties gedurende het jaar en de uitstekende service. We spreken elkaar de 29e

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan