[Freakactie 2018] BredaVuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik weet alle prijzen al hahahaha... al klik je op t product zie je de prijs staan!
#Lifehack haha sorry breda maar ik moet mn mede pyros deze glitch mededelen natuurlijk

Of het heeft met de indexering te maken die zojuist loopt ;).

Maar jongens, veel shop plezier. Wacht niet te lang want voor deze prijzen geldt een beperkte voorraad.

belangrijke noot: op onze reguliere site staan ook toffe deals www.bredavuurwerk.nl

Maar de dikste deals vind je natuurlijk op www.freaks.bredavuurwerk.nl

ps. wie weet komt er nog een extra batch met mooie deals online... ;)

Of het heeft met de indexering te maken die zojuist loopt ;).

Maar jongens, veel shop plezier. Wacht niet te lang want voor deze prijzen geldt een beperkte voorraad.

belangrijke noot: op onze reguliere site staan ook toffe deals www.bredavuurwerk.nl

Maar de dikste deals vind je natuurlijk op www.freaks.bredavuurwerk.nl

ps. wie weet komt er nog een extra batch met mooie deals online... ;)

Kom maar door met die extra batch anders gaat mn budget eraan voordat ze online staan:p

Zijn weer topacties mannen!!
Nu nog even reactie op mijn laatste pb afwachten en dan weet ik hoe mijn lijstje er van dit jaar weer uitziet,, heb er weer zin in! :thumbsup::handsup:

Nou ik heb ff gekeken maar niets waarvan ik kan zeggen...wowww dat is echt de moeite..
Boxen zijn gelijk aan prijs of zelfs hoger als voorheen.. niet echt een actie waar ik iets aan heb. Maar misschien voor iemand anders wel..

Thanks Breda, tot op heden had ik nog niks besteld bij jullie, eigenlijk bij andere winkels alles uit staan, maar was nog op zoek naar transbombers voor een mooie prijs, en €199,- voor 3 stuks, dat is een hele mooie prijs! Helemaal top, erg blij mee, 28e, nog een extra ritje voor de boeg!!

Nou ik heb ff gekeken maar niets waarvan ik kan zeggen...wowww dat is echt de moeite..
Boxen zijn gelijk aan prijs of zelfs hoger als voorheen.. niet echt een actie waar ik iets aan heb. Maar misschien voor iemand anders wel..

Ik weet niet welke prijzen hoger waren dan voorheen? zit je wel op de freaksite te kijken? de transbomber voor 70 euro, bad ass 1.2 voor 75, immortal en 4 seasoons 85 euro. Ik weet niet of je helemaal goed wakker bent, maar dat zijn top prijzen... Er zijn idd wel wat prijzen die gelijk zijn aan de freakprijzen maar dat zijn de EVO boxen voornamelijk omdat deze al niet meer voor de freakprijs verkocht mogen worden van de leverancier.

Ik deel je mening eigenlijk wel. De prijzen zijn over het algemeen meer dan prima, maar een (voor mij) echt interessante black Friday deal ontbreekt.

Ook ik ben het er mee eens.. niet heel spannend wel gewoon goede prijzen maar de freakprijzen omhoog en dan voor een weekend weer omlaag is meer commercie dan aanbieding, beetje ala mediamarkt, neemt niet weg dat de prijzen oke zijn zo laat in t freakseizoen maar voor mij persoonlijk geen reden om wat extra te rijden om ook hier een order te plaatsen

Ik ben er erg blij mee! 2 boxen die ik graag wilde hebben nu mee kunnen pakken met een mooie korting. Bedankt!

Houd wel in je achterhoofd dat "wij" gewend zijn tegen freakprijzen te bestellen. En dat het voor de gemiddelde consument (meer dan) super goede aanbiedingen zijn. En het inmiddels bijna december is(!). :-)

Ook ik ben het er mee eens.. niet heel spannend wel gewoon goede prijzen maar de freakprijzen omhoog en dan voor een weekend weer omlaag is meer commercie dan aanbieding, beetje ala mediamarkt, neemt niet weg dat de prijzen oke zijn zo laat in t freakseizoen maar voor mij persoonlijk geen reden om wat extra te rijden om ook hier een order te plaatsen

Concreet voorbeeld? Zoals ik al zei waren alleen de EVO boxen even duur als in de freakverkoop en dat komt door de leverancier. Om dan gelijk de vergelijking met de media markt slaat kant noch wal. Roepen is makkelijk zonder concrete voorbeelden maar dan gaan er ook nooit verbeteringen komen waar jij achter staat.

Laatst bewerkt:
Concreet voorbeeld? Zoals ik al zei waren alleen de EVO boxen even duur als in de freakverkoop en dat komt door de leverancier. Om dan gelijk de vergelijking met de media markt slaat kant noch wal. Roepen is makkelijk zonder concrete voorbeelden maar dan gaan er ook nooit verbeteringen komen waar jij achter staat.

Snap ook niet waar dit vandaan kom. Precies wat jij zegt Geert, Evo boxen zijn even duur als tijdje geleden maar derest is gewoon allemaal goedkoper dan wat het was. Sommige prijzen worden pas aangepast als je het artikel indrukt, misschien dat dat voor misverstanden zorgt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan