Het einde van het tijdperk van de hoorapparaten!
Innovatie kuur van Nederlandse professor brengt het gehoor terug in 28 dagen.
Zal de nieuwe methode voor het herstel van het gehoor de hoortoestellenmarkt schade toebrengen? Uitmuntende kno-artsen twijfelen er niet aan, dat dit zo is. Samen met het uitwerken door de Nederlander van de natuurlijke macro-moleculaire formule, is er de lang verwachte doorbraak gekomen in de strijd om het goede gehoor.
Reeds meer dan 14.000 gebruikers van de kuur hebben de hoorcellen in 28 dagen geregenereerd. Als gevolg hiervan horen ze terug zo scherp als toen ze 20-25 jaar oud waren. Zelfs diegenen, voor wie totale doofheid dreigde. Hoe is dit mogelijk?
Prof. Henk Deleeuw (expert in moleculaire biologie) had besloten om zijn moeder te bevrijden van haar ver gevorderde doofheid en haar opnieuw een goed gehoor te bezorgen - en dat was het begin van de revolutie op het vlak van de laryngologie. De professor heeft, na 11 maanden laboratoriumonderzoek, een natuurlijke, veilige en eenvoudig te gebruiken formule uitgewerkt voor de verbetering van het gehoor.
Professionele medische tijdschriften hebben deze kuur al geprezen als een "pioniersprestatie in de laryngologie", en de professor heeft voor zijn prestatie een nominatie voor de Nobelprijs ontvangen. Dankzij de werking van zijn formule, kunnen zelfs personen die heel weinig horen de hoorcellen regenereren, het natuurlijke hoorvermogen herwinnen en zich bevrijden van de noodzaak om een hoortoestel te dragen.
"Een hoortoestel is weggesmeten geld!" Wat zijn de redenen van deze bewering?
Deze woorden worden bevestigd door reeds meer dan 14.000 tevreden gebruikers van de macro-moleculaire formule voor de vernieuwing van het gehoor, die hun hoortoestel reeds hebben weggegooid. Daarom hebben we besloten om deze toestellen te analyseren. En meer bepaald na te gaan, welke er de nadelen van zijn en waarmee slechthorende dagelijks geconfronteerd worden, die de toestellen gebruiken. Dit zijn de conclusies:
Een hoortoestel is duur
Een toestel kost tussen 500 en 3.000 euro en dat is geen eenmalige uitgave. Men heeft ook batterijen nodig, waarvan de kostprijs per jaar 100 euro bedraagt! Zelfs wanneer iemand zich dit makkelijk kan permitteren om hier geld aan uit te geven, dan nog ontloopt hij de andere nadelen van dit toestel niet.
Het veroorzaakt schaamte en ongemak
Dragers van hoortoestellen lijden omdat ze als gehandicapt worden ervaren. Het spijt hen gewoon als mensen op straat ze vol medelijden aanstaren en denken "Wat heeft die nou uit zijn oren steken?"
Emitteert vervelend gepiep
Mensen die een hoortoestel gebruiken klagen over de vreselijke kwaliteit van de klank die ze horen. Het toestel emitteert vervelende pieptonen, die irritatie en stress veroorzaken.
Het is de oorzaak van infecties, die het gehoorverlies nog erger maken.
In het toestel kunnen zich schimmels ontwikkelen, die gevaarlijke oorinfecties veroorzaken. Deze laatste zullen op hun beurt het gehoorvermogen verzwakken.
Het versterkt de klank alleen wanneer het gedragen wordt
Het toestel dient te worden verwijderd vóór contact met water, bv. bij het baden. Men verwijdert het eveneens om te slapen. Het geeft geen mogelijkheid om voorgoed zijn gehoor terug te winnen.
Het is juist daarom dat de macro-moleculaire kuur van prof. Deleeuw een echte doorbraak betekent in de strijd om een goed gehoor.
Hoortoestellen dempen op kunstmatige wijze geluiden wanneer ze worden gedragen. De kuur van prof. Deleeuw daarentegen vernieuwt de hoorcellen door hen hun natuurlijke vermogen om te horen zonder toestel terug te geven. De ingrediënten die erin vervat zijn hebben sterk regenererende eigenschappen. Het dagelijkse inbrengen van deze substanties in de oren herstelt het gehoor, zelfs bij mensen met een ernstig gehoorverlies.
100% hoorherstel in nu voor iedereen mogelijk
De behandeling is reeds beschikbaar in de handel onder de naam Auresoil Sensi & Secure. De formule komt onder vorm van een olie, die makkelijk in de oren kan worden aangebracht met behulp van een pipet. Het gebruik is volledig veilig voor het organisme, hetgeen bewezen is door bijkomende onderzoeken van het Duitse onderzoekscentrum te Stuttgard. Deze onderzoeken hebben eveneens aangetoond, dat de behandeling een doeltreffendheid heeft van meer dan 98%. Dankzij haar hadden personen in de leeftijdsgroep 38-93 jaar, in nauwelijks 28 dagen spectaculaire effecten bij het bestrijden van gehoorverlies. Ongeacht hun leeftijd en de reden en de duur van hun gehoorproblemen.
Deze mensen hebben direct na het toepassen van de formule de gehoorgang efficiënter gemaakt. Als gevolg hiervan is het horen met tot wel 50% verhoogd en is het begonnen met het ontvangen van een vollediger geluidsbereik over grote gebieden. In de dagen die volgden op de behandeling verhoogden deze mensen hun oorgevoeligheid voor menselijke spraak, waardoor ze een gesprek duidelijk begonnen te horen, zelfs in de drukte van de straat. Vervolgens stopten de hoofdpijn en het oorsuizen als gevolg van verontreiniging van de gehoorgang.
Als gevolg hiervan hebben ze de overbelasting van de hoorcentra in de hersenen met wel 80% verminderend en verkregen ze 3 maal meer energie. Maar dat was niet alles. Na 28 dagen kuren, erkenden de deelnemers aan de onderzoek eensluidend, dat hun gehoor verscherpt was. Nu horen ze precies op dezelfde wijze, als toen ze 20-25 jaar oud waren!
Gedocumenteerde effecten van de kuur spreken voor zichzelf:
50% beter horen van op afstand
regeneratie van het gehoor - goed begrip van een gesprek
15 maal beter horen van gefluister en van lage tonen
herstel van de scherpte van het gehoor van toen men 20-25 jaar oud was
1ste week
2de week
3de week
4de week
1ste week - hoorcomfort verhoogd met 50%, beter gehoor vanop grote afstand
2de week - regeneratie van dode en beschadigde hoorcellen, duidelijk begrip van een gesprek
3de week - 15-voudige verbetering van het horen van gefluister en lage tonen, geruisreductie in de oren
4de week - ontlasting van de gehoorcentra in de hersenen, herwinnen van een goed gehoor van wanneer met 20-25 jaar oud was
Mijnheer Jan Banken (72 jaar) uit Hengelo is één van de eersten in Nederland die Auresoil Sensi & Secure hebben gebruikt:
"Gehoorproblemen heb ik al heel lang, want ik had ze reeds na mijn 40-ste. Ik dacht, dat is normaal - ik word een dagje ouder, dus hoor ik slechter. Maar na een paar jaar hield ik op met te begrijpen, wat men tegen me zei. Ik schaam me om steeds te herhalen: Wat? Wat zegt u? Hoe? Ik had zelfs een hoortoestel. Ik heb er een fortuin aan uitgegeven, want het bedrag kwam overeen met 2 pensioenuitkeringen, en het stoorde me vreselijk! Ik wilde niet geopereerd worden. Hoezo, dat ze in mijn oor zouden opereren met een scalpel? Ik heb op tijd iets gehoord over Auresoil Sensi & Secure. Nu weet ik, dat indien ik geen gebruik zou maken van deze behandeling, ik de fout van mijn leven zou hebben begaan. Ik was zo doof als een kwartel, en ik had aan 4 weken voldoende en nu hoor ik zelfs gefluister zonder apparaat! Ik kan zonder problemen tv kijken, naar de radio luisteren en praten via de telefoon. Eindelijk hoor ik normaal mensen op straat, in de winkel of in de autobus. Het is zo aangenaam om opnieuw het geruis van bomen en de zang van vogels te horen in het park. Van harte bedankt."
Waarom een fortuin uitgeven aan inefficiënte hoortoestel, aangezien men op natuurlijke en goedkope wijze het gehoor kan terugwinnen?
De efficiëntie van Auresoil Sensi & Secure is bewezen boven alle twijfel door een Duits onderzoekscentrum in Stuttgart. Prof. Schalcke heeft ononderbroken nominaties ontvangen voor zijn ontdekking als onderzoeker, o.a. een nominatie voor de Nobelprijs.
Het goede bericht is, dat men Auresoil Sensi & Secure kan ontvangen voor de deelname aan de korting club met gedeeltelijke financiering 40 € goedkoper. De gedeeltelijke financiering is voorzien voor iedereen die geboren is na het jaar 1938.De speciale aanbieding is geldig tot einde woensdag 21.11.2018. De kuur kan men ontvangen via de pagina hieronder.
Klik hier om de kuur te ontvangen met de gedeeltelijke financiering
en het goede gehoor terug te winnen>>
De speciale aanbieding is geldig tot woensdag 21.11.2018