Aanbod (online) folders 2018-2019 Duitsland

Ach ja, feestmaand kost nou eenmaal geld..... maar het is wel om af te vragen of het zin heeft.
In nederland kan je in de voorverkkop of freakakties ook goede kwaliteit voor weinig krijgen.
Kan hier in Nederland ook 370 gram cakes voor €9,-- krijgen

Helemaal mee eens. Voor mij telt niet eens zozeer het vuurwerk. Het gaat mij om de belevenis van een winkel binnen stappen en lekker door het vuurwerk te scharrelen. Zelf pakken en in je karretje leggen. Dat is voor mij de reden om daarheen te rijden.

ik maak er met mijn vriendin altijd een dagje uit van , we gaan niet alleen voor het vuurwerk maar ook voor andere dingen en sluiten de dag af met een lekker etentje

Ach ja, feestmaand kost nou eenmaal geld..... maar het is wel om af te vragen of het zin heeft.
In nederland kan je in de voorverkkop of freakakties ook goede kwaliteit voor weinig krijgen.
Kan hier in Nederland ook 370 gram cakes voor €9,-- krijgen

Vertel waar haal jij die

Vind die hele hype rond de Artus maar niks, heb dit jaar verschillende budgetcakes voor minder dan 4 euro gekocht, maar dan in Nederlandse zaken. En de meeste daarvan hebben ook nog eens een mooier effect.

Inderdaad waar haal jij die?

Big 19? omgerekend rond de 9 euro en 380 gram.
Verder ben ik ook van mening dat freak acties soms nog voordeliger zijn dan Duitsland. Voor mij is Duitsland ook meer een sfeer dingetje geworden. Al hebben sommige winkels spullen die je hier gewoon niet kan krijgen.
Vorig jaar stond er op dit vroege foldertje ook 4 euro voor de Reno/Poison. Mocht het echt 4 worden dan is dit alsnog wel een prima prijs als je het mij vraagt. Al heb ik voor een euro meer dan liever een monster ride bijvoorbeeld. Maar dat ben ik :)

We gaan het zien. Kan niet wachten tot alle folders in ieder geval!

Edit: pyroboy was me al voor met de big 19

Laatst bewerkt:
Vind die hele hype rond de Artus maar niks, heb dit jaar verschillende budgetcakes voor minder dan 4 euro gekocht, maar dan in Nederlandse zaken. En de meeste daarvan hebben ook nog eens een mooier effect.

Ja deel deze mening, die Artis is en blijft een mager cakeje zoals de meeste WECO producten die in de schappen liggen. De sfeer is wel erg leuk

Ieder jaar zeg ik tegen mijzelf: dit is de laatste keer Duitsland geweest, en elk jaar erop toch weer met een volle kofferbak richting Nederland.

Misschien dat ik het na dit jaar met deze prijsstijging echt laat.

Helemaal mee eens. Voor mij telt niet eens zozeer het vuurwerk. Het gaat mij om de belevenis van een winkel binnen stappen en lekker door het vuurwerk te scharrelen. Zelf pakken en in je karretje leggen. Dat is voor mij de reden om daarheen te rijden.

Vergeet de curryworst niet

ik ga sowieso naar duitsland naar ruhrfeuerwerk in bottrop en mss op de terug weg nog naar heron emlichheim de ouderwetse rotjes halen die weer snipperen en een rijst lont hebben net zoals vroegah!!!

ik ga sowieso naar duitsland naar ruhrfeuerwerk in bottrop en mss op de terug weg nog naar heron emlichheim de ouderwetse rotjes halen die weer snipperen en een rijst lont hebben net zoals vroegah!!!

Hey ik ga ook daar mijn bestelling halen.
Maar hun hebben ook rotjes met grijs lont hoor?
Daarna ga ik nog verder shoppen bij aldie en lidl enz

Alle fans van artus ik zag een duitse youtuber zeggen dat wel vaker voorkomt dat op bestellijst hogere prijs staat maar dat ze dan voor de oude prijs in de winkel liggen.
Dus even afwachten wat de prijs zal zijn dan.

Ben er nog nooit geweest, ik zie alleen maar de rommel die mijn zwager en een andere kennis elk jaar meebrengen en 's avonds afsteken en denk dan alleen daar ben je een halve dag voor weggeweest voor die troep ?
Het trekt me dus totaal niet om daar in die overvolle supermarkten te moeten gaan staan en te "vechten" voor een cake a la artus/reno/alligator waar ik echt niets aan vond.
Doe mij dan maar een monster ride, Mount Lu of één van de andere cakes die ik in de freak actie ook voor 10,- of minder gekocht heb en die ik binnen een uur opgehaald heb.

Back
Bovenaan