Hulp nodig met het maken van je bestelling, vraag het hier !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil nog 1 cakebox aanschaffen en ik twijfel tussen de volgende boxen: colorful city, snow storm of winter night. Burst/spreiding vind ik hierbij belangrijk. Welke heeft jullie voorkeur?

Heb je toevallig de Ecstatic al gezien? Beetje ondergesneeuwd door de Winternight en Snowstorm haha maar wel echt heel dik!!!

Of de 3x heaven?

andere casus (moet een box voor mn broer uitzoeken)

je hebt 100 euro en daarmee moet je het beste blok meet meest spreiding fixen. welke wordt het (afgaand op afgelopen jaar als batch).

andere casus (moet een box voor mn broer uitzoeken)

je hebt 100 euro en daarmee moet je het beste blok meet meest spreiding fixen. welke wordt het (afgaand op afgelopen jaar als batch).

Als je iets bijlegt zou ik de immortal gold van rubro halen. Of de Cruel Traction van Wolff. En vergeet niet bij pangu en evolution te kijken, indien verkrijgbaar

Thanks allen. De CT al aantal keer gezien maar kan ik wel krijgen voor 97.50. De immortal nog nooit gezien maar vind hem op straatvideos niet denderend. Overigens wel te krijgen voor precies 100 eu

Ik zit enorm te twijfelen, mijn budget is dit jaar tussen de 150 - 200 euro. Dit ligt normaal wat hoger, maar wegens kinderen en andere prioriteiten moeten er bepaalde concessies gemaakt worden. Helaas is dit ditmaal op vuurwerk.

Nu twijfel ik enorm tussen Duitsland en Nederland. Waarom Duitsland, of waarom juist Nederland. Ik heb besloten dit jaar voor wat kleinere potjes te gaan, zodat ik wat langer buiten kan staan. Vind cakeboxen normaal prachtig, maar het budget is daar niet echt naar.

Waarom zouden jullie Duitsland kiezen, of waarom juist niet? En stel; je kiest voor Nederland, wat raad je dan aan?

Laatst bewerkt:
Ik zit enorm te twijfelen, mijn budget is dit jaar tussen de 150 - 200 euro. Dit ligt normaal wat hoger, maar wegens kinderen en andere prioriteiten moeten er bepaalde concessies gemaakt worden. Helaas is dit ditmaal op vuurwerk.

Nu twijfel ik enorm tussen Duitsland en Nederland. Waarom Duitsland, of waarom juist Nederland. Ik heb besloten dit jaar voor wat kleinere potjes te gaan, zodat ik wat langer buiten kan staan. Vind cakeboxen normaal prachtig, maar het budget is daar niet echt naar.

Waarom zouden jullie Duitsland kiezen, of waarom juist niet? En stel; je kiest voor Nederland, wat raad je dan aan?

Als je voor wat kleinere cakes gaat is Duitsland zeker een goede optie. Waar je dan wel goed op moet letten is welke je kiest, want er zit ook hoop prut tussen. Zelf heb ik liever Nederlandse cakes. Bij sommige websites lopen de 'freakacties' nog dus ik zou zeker even bij die topics gaan kijken.

Als je dan toch al een rit naar Duitsland maakt kan je ook wel even langs een NL verkooppunt om een paar Nederlandse toppers op te halen? Ik zou dus voor het beste van beide landen kiezen :yes:

mannen, nooit gebruik gemaakt van dit topic, so lets give it a try... Ik zoek een tweetal dingen. Beiden fluit.

1. Ik zoek een goede vervanger van de Gravity en of Concerto Rosso en of Screw... Een goede fluiter welke lang duurt en een leuk boeketje heeft.

2. Een hele felle fluiter, welke echt pijn aan je oren doet zoals de voormalige Eagle Flight van Wolff. Geen return of the phoenix achtig, maar echt een hoge fluiter wel leuk door gaat. Jullie nog tips en of verassingen?

Laatst bewerkt:
mannen, nooit gebruik gemaakt van dit topic, so lets give it a try... Ik zoek een tweetal dingen. Beiden fluit.

1. Ik zoek een goede vervanger van de Gravity en of Concerto Rosso en of Screw... Een goede fluiter welke lang duurt en een leuk boeketje heeft.

2. Een hele felle fluiter, welke echt pijn aan je oren doet zoals de voormalige Eagle Flight van Wolff. Geen return of the phoenix achtig, maar echt een hoge fluiter wel leuk door gaat. Jullie nog tips en of verassingen?

Ik moet meteen hier aan denken. https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?50932-The-gunner-*NIEUW-2018*

En moscow mania/borabora (fluit naar boeket)
Bij wolff: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?50561-Launch-*NIEUW-2018*
En GBV: https://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?50561-Launch-*NIEUW-2018*

Dit is ook een leuke: Three Stage Trouble

En deze voor luid en fel: Katan Screamer Q
En deze vodka whistle (Wiz streak bij redwire)

Ik vind zelf nog steeds de daisy beam van rubro een erg leuke cake als je naar fluit + boeket zoekt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan