[Freakactie 2018] MEGA SALES @ Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste vwlstnb

Die maximum force box 40 shots 1kg kruit, is 30mm neem ik aan?

Ook van vw totaal?

Roald.

Is een bestelling ook eventueel in Rotterdam op te halen. Ben met name geinterreseert in een karton living war daylight cakes. Jullie zijn de enige die deze nog hebben.

Zojuist tournament box, double demo box, maximum force box. En een der hammer.

Later deze maand komt er nog wat bij

Hier maar weer is een bestelling geplaatst. Laatste keer was in 2011. Toen was het nogal een chaos hier met wachttijden van 4 a 5 uur. Dus ben benieuwd maar heb er alle vertrouwen in.

Wachttijden zijn nu eerder 4 a 5 minuten.

Inderdaad haha, was heel snel buiten vorig jaar en ik was zelfs veel te vroeg! :D

Vele freakwinkels (zeker in de beginjaren) hebben zich wel eens verslikt in wat er logistiek bij honderden freakbestellingen in een nacht/ochtend gepropt komt kijken! Ook van Orthen en Haokan afgelopen jaren zulke horror verhalen gehoord! Daar leren die winkels ook weer van! :wink:

Komen jullie nog met weekend deals op de freak Site?
Niks zo spannend om te weten dat er nog wat leuks kan komen.

We zijn momenteel erg druk met het gereed maken van de reguliere website maar gaan komend weekend kijken wat we kunnen aanbieden. Hier komen we nog op terug dus! :)

Hier maar weer is een bestelling geplaatst. Laatste keer was in 2011. Toen was het nogal een chaos hier met wachttijden van 4 a 5 uur. Dus ben benieuwd maar heb er alle vertrouwen in.

Bedankt voor je vertrouwen Peter! We gaan er voor zorgen dat je onze winkel tijdens het afhalen naar volle tevredenheid zult verlaten, vuurwerk kopen is immers een feest! :D

Inderdaad haha, was heel snel buiten vorig jaar en ik was zelfs veel te vroeg! :D

Vele freakwinkels (zeker in de beginjaren) hebben zich wel eens verslikt in wat er logistiek bij honderden freakbestellingen in een nacht/ochtend gepropt komt kijken! Ook van Orthen en Haokan afgelopen jaren zulke horror verhalen gehoord! Daar leren die winkels ook weer van! :wink:
Nou ik had 28 dec 00:00 uur opgegeven maar was 1 uur pas aan de beurt. Dit jaar ergens anders besteld.
Volgens mij kom gewoon iedereen opdagen die andere tijden opgegeven hebben.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan