1.2” Golden Illusion

Prachtig filmpje baskalli van een top product. Vind dit echt een geweldige cakebox die ik er dit jaar graag bij wil hebben.

Ik ben erg benieuwd hoe deze als compound presteert, de pauzes bij de compounds van vorig jaar vielen me eerlijk gezegd wel wat tegen

Het enige wat deze box in mijn ogen helemaal perfect zou maken, is een finale met fluiters zoals de Return Of The Phoenix.
De fluiters i.c.m. de boeketten met harde burst en de felle crackling is pure perfectie :angel:

Ik heb de Golden Illusion al twee keer gehad. Dit is een mooie box, zeker als je deze in de freakactie mee kan nemen. Ik zou er persoonlijk geen € 139 voor over hebben.

Ik had deze box ook met de jaarwisseling 2016-2017 :)
Ik vond het een erg mooie box! Zeer vette gouden effecten die echt lang blijven hangen. Komt ook goed laag :p Helaas bleef de finalecake in eerste instantie staan, dus die heb ik daarna los aangestoken aan het reservelont. In de film heb ik ze aan elkaar gemonteerd. Beeldkwaliteit is niet geweldig; inmiddels heb ik een betere camera :wink:

Het lijkt of deze palmen net groot zijn al die van de the junk of heb ik dat mis..

Deze box wederom ook besteld!

Aardige klappen kwamen hier van af... Veel harder dan de andere mania boxen. Mooi uitgewerkte effecten ook

Back
Bovenaan