Grand Pyro
VWC lid
Misschien een idee om een weekend btw vrij als actie te doen daar er bij jullie nog btw bijkomt en niet in de prijs zit verwerkt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Misschien een idee om een weekend btw vrij als actie te doen daar er bij jullie nog btw bijkomt en niet in de prijs zit verwerkt.
Mag men daar ook nog iets verdienen toevallig? BTW moet sowieso worden betaald, dus gaat puur van hun eigen marge af. Die marge is al laag gezien de mooie prijzen...
Volgens mij begrijp je het niet. De BTW zit namelijk wél verwerkt in de prijs. En daarbij kun je de BTW helemaal niet afschaffen, want dat is bij wet geregeld.
Wat jij voorstelt is een korting op alles van ongeveer 17,35%.
Volgens mij begrijp jij het niet. Andere freaksites hanteren ongeveer de zelfde prijzen maar komt er onder aan de streep geen 21% btw meer bij bij het afrekenen, dus zit het al in de prijs. En op een groot bedrag is dat behoorlijk wat. Daarom mij suggestie, niet meer niet minder.
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal. Ik zal het nog een keer proberen. Een product is bijvoorbeeld normaal 40 euro, bij Breda nu 19.99. Dan komt deze in je winkelmand voor 19.99 maar bij het overzicht voor 16.52 en 3,48 staat dan bij BTW. Gewoon ter informatie en zit dus gewoon in de freakprijzen verwerkt.
Dit jaar ook weer dik van de freakactie geprofiteerd! Weer een een heel mooi aanbod met topproducten. Wens degene die mijn bestelling moet klaarzetten succes.
Dat wordt zweten voor ons!
We willen iedereen bedanken voor al het vertrouwen en alle bestellingen. We vinden het leuk om dit jaar weer veel freaks te mogen verwelkomen. De komende week hebben wij het enorm druk i.v.m. de voorbereidingen voor het vuurwerk en vanaf donderdagavond zijn de jongens van BredaVuurwerk een weekendje naar Adelfia om inspiratie op te doen voor ons assortiment. We proberen alle pm's, mails, appjes en telefoontjes bij te houden, maar het kan wat langer duren voordat je reactie krijgt. Vanuit Italie gooien we wel nog een toffe actie online!![]()
Ik kijk alweer uit naar de volgende actie, al zijn de prijzen al super scherp. Tot in Adelfia!
Denk over over 2,5 dag. Las namelijk paar uur terug op Facebook dat dan de Bredavuurwerk.nl opentWeet iemand wanneer de freaksite sluit?
Denk over over 2,5 dag. Las namelijk paar uur terug op Facebook dat dan de Bredavuurwerk.nl opent