Sirens

Bijzonder om te lezen hoe snel we dingen weg kunnen schuiven. Het hele Royal Fireworks verhaal is pas 4 seizoenen geleden geweest en toch voelt het alsof dit misschien wel 8 jaar geleden was!

Maar goed, de Sirens... Ik heb hem zelf ook maar een keer besteld. Wou hem er toch bij hebben om meegemaakt te hebben. Lijkt mij een leuk irritant product om de vooravond mee door te komen.

Weer een maand keihard gewerkt en besloten om nog een paar van deze schatjes te orderen. Zouden ze nu eindelijk op zijn bij Gerrit?

Deze afgelopen jaar 2 keer gehad. Eentje had alleen een reserve lont dus hij begon meteen met de finale :p
Voor dit jaar heb ik er 8 besteld.

Deze afgelopen jaar 2 keer gehad. Eentje had alleen een reserve lont dus hij begon meteen met de finale :p
Voor dit jaar heb ik er 8 besteld.

Filmpje

Ik heb zo'n vermoeden dat de lont er wel zat, maar dat die gewoon niet door het folie heen zat wat de bovenkant bedekt.

Blij dat ik deze nog mee ga maken, heb er dit jaar voor het eerst 5 besteld. Die ga ik wel verdelen over een aantal jaren.

Ik snap niet waarom een andere leverancier hier niet mee door pakt. Te minste een goeie bugget fluit cake. Op de huidige markt ben je al snel tussen de 15 en 25 euro kwijt voor een fluit cake.

Back
Bovenaan