The Golden Age [Box]

Prachtige box. Wat een kwaliteit! Doet qua effectgrootte, kwaliteit en diversiteit absoluut niet onder voor de andere i-shape boxen van Evo. Wel mag er van mij een tussenweg gezocht worden in de schiethoogte deze zou best iets lager mogen voor nog beter zicht op de mooie boeketten. Brasilian box van Pangu schoot net wat lager waardoor die nog wat indrukwekkender was.

Ik hou wel van het rustige tempo zodat je echt van elk shot kunt genieten. Ook de crackling tussendoor was precies goed, niet te veel en juist lekker voor de afwisseling.

Hier ook mijn straatfilmpje, Was echt een topper!

Sommige boeketten mochten inderdaad iets lager voor het mooie, verder ontzettende kwaliteitsbak met precies genoeg crackling, zoals WJE al aangaf.

Wij hebben deze ook voor de eerste keer gehaald en komt zeker terug in de collectie. Een zeer mooie rustige goudbak niet voor 24uur maar heerlijk voor in de vooravond. Op de film komt hij niet helemaal lekker over, maar het is zeker een aanrader!

Dit zo te horen lijkt me een vocht probleem te zijn geweest.
Ik geef je het advies dit via mail te melden bij het desbetreffende verkooppunt daar wij producten allen in originele verpakking uitleveren.
Het is dan ook aan het verkooppunt om te kijken voor eventuele compensatie.

Gr
Evolution Fireworks

Ik heb hem inmiddels opnieuw besteld, het verkooppunt heeft mij mijn geld terug gegeven, en ik heb hem erna meteen opnieuw besteld :) Zin in ;)

Deze kanjer besteld voor dit jaar. Ben hier erg benieuwd naar! Iemand ervaring met deze vs immortal gold? Welke is beter? ��

Deze kanjer besteld voor dit jaar. Ben hier erg benieuwd naar! Iemand ervaring met deze vs immortal gold? Welke is beter? ��

Ik heb ze beide gehad. Moet zeggen dat ik er niet 1 van de 2 beter vind. Beide gewoon hele goede bakken,
alleen immortal gold is meer weer afhankelijk vind ik. En de Golden age is natuurlijk meer variatie.

Gewoon een kwestie van smaak denk ik! Met beide zit je in ieder geval goed:D

Heerlijk om rustig mee te beginnen om 18:00 uur. Ondanks het klote weer erg van genoten!!

Stond eigenlijk voor dit jaar al op de planning maar is er met al dat mooie nieuwe spul van evo dit jaar bij ingeschoten. Staat nu voor volgend jaar op de lijst

och jee kerel. respect dat je het filmpje alsnog post, ook al gaan er essentiële dingen verkeerd. een teken dat we altijd scherp moeten zijn en respectvol met onze hobby om moeten gaan

Wat een bende. Goed dat er geen publiek dichtbij stond. En half over de cakes heen gebogen nog een keer aansteken natuurlijk niet zo slim. Wel een spektakel.

Spektakel is het zeker, maar gelukkig dat niemand in de buurt stond. Dit wil je het liefste niet zien gebeuren natuurlijk. Je hebt meteen ook weer een wijze les geleerd om niet met je kop boven een cake te staan als je die afsteekt:)

Back
Bovenaan