Paar weken geleden was het hier nog erg rustig. De afgelopen dagen genoeg knallen en zelfs cakes die de lucht in gaan.
Woon je in Utrecht?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Paar weken geleden was het hier nog erg rustig. De afgelopen dagen genoeg knallen en zelfs cakes die de lucht in gaan.
Is iets persoonlijks, ik slaap heerlijk op dat soort geluiden.Vannacht om 2 uur 3 cakes achter elkaar... dom dom dom... zonde dat ze dat zo doen om zon tijdstip zo krijg je alle haat
Is iets persoonlijks, ik slaap heerlijk op dat soort geluiden.
Zelf maak ik mij niet schuldig aan afsteken op dit soort tijden. Maar ook op momenten dat het wel mag heb ik vaak genoeg gezeik gehad, b.v. op de 31-12 om 19:00. Begrip voor en mij aanpassen aan de zich ergerende medemens houdt op een bepaald moment op. Van de zeikerds heb ik ook genoeg overlast door de dingen die zij doen en daar zeur ik ook niet over. We moeten op een bepaald moment terug gaan duwen.Ik ook.. maar 99.9 % van onze medemens vind er niets aan. Helemaal niet anderhalve maand van te voren om 02:00 in de nacht in een woonwijk. Veel dommer kun je het niet doen
Gisteravond om precies 12 uur een dikke cake, super sfeervol als je in bed ligt schapen te tellen