Dragstar Rockets [Vuurpijl Ass.]

Voor 17,50 voor 20 vond ik het eerlijk gezegd te duur voor deze boys. Superkleine pijltjes en de uitwerkingen lieten in veel gevallen te wensen open.

Dat zou ik er absoluut niet voor betalen nee. Het zijn simpele pijltjes met wat kleur en een knal.

De prijs in de freak 10 tot 12,50 is prima

Ja ik zou er ook niet meer voor betalen dan wat je betaald tijdens een freakactie, het zijn natuurlijk verder gewoon opgevoerde babypijlen die wel leuk kunnen zijn voor in de vooravond. Maar meer dan dat ook echt niet.

Het vreemde was dat sommige pijlen een beste knal hadden, en andre best slap. Je kunt net zo goed duitse pijlen voor een schijntje halen voor de vooravond

Ja ik zou er ook niet meer voor betalen dan wat je betaald tijdens een freakactie, het zijn natuurlijk verder gewoon opgevoerde babypijlen die wel leuk kunnen zijn voor in de vooravond. Maar meer dan dat ook echt niet.

Mooi verwoord, zo zagen ze er ook uit! haha. 380 gram in 10 pijlen! ohnee 38 gram per 2........ ongelukkig

Voor dat geld best leuk om de lucht in te schieten. Vond / vind ze best grappig. Dit jaar ook een paar pakjes erbij. Waren gewoon best grappig.

20 knalpijltjes met wat kleur voor 10 euro vind ik prima vooravondspul. Vorig jaar ook geschoten per 4. Speciaal zijn ze niet maar heb me prima vermaakt :). Leuk filmpje vam Reverser. Geeft goed weer hoe ze zijn

Paar euro erbij en je hebt pijlen die wel normaal presteren. Zonde van je geld dit.

20 pijlen voor 10 euro. Dat is wel meer dan een paar euro erbij voor “normale” peilen vind ik. Het gaat bij mij vooral om het weg-zoefen. Daar zijn deze prima voor en nog geinige knal

Als ik het goed begrepen heb zou hier 19 gram kruit in moeten zitten.
Ik kom met buisje en stop er nog bij al lager uit:
IMG_20181227_204047.jpgIMG_20181227_204103.jpgIMG_20181227_235030.jpg

Het zal bij veel importeurs gebeuren helaas, alleen deze is niet zo erg als bij Wolff.

Helemaal waar, maar haal de plastic er van af en er blijft misschien 50% over van wat ze zeggen dat er in hoort te zitten. Voor de prijs boeit t me niet zo, maar het gaat om het principe....

Vond deze pijlen echt positief opvallen dit jaar! Prijs kwaliteit verhouding vind ik heel erg goed. op het filmpje is goed te zien dat de boeketten uit deze pijltes toch echt redelijk tot goed zijn!

Back
Bovenaan