[Freakactie 2018] Vuurwerkperdoos / Valk Vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb de afgelopen drie jaar mijn vuurwerk geregeld bij Valk en dat was bijna 500 kilometer rijden voor me en dat deed ik met veel plezier , dit jaar door omstandigheden sla ik over , maar voor andere pyrofreaks laat je niet gek maken door allerlei aanbiedingen , bij de 1 is een artikel goedkoper , bij een een andere is weer iets anders goedkoper , ik vond het heerlijk om s'morgens om 04.00 uur in de tuuttuut te stappen en richting het oosten te tuffen , intereseerde me ook niks wat dat koste , had zelf geen tuuttuut maar kon ik wel regelen , maar vondt het bij Valk altijd wel relaxed , enigzins chaotisch maar mocht de pret niet drukken , dus mede pyrofreaks van mij krijgt Valk een dikke tien

Dit jaar voor het eerst. We gaan het meemaken! Nog wel eventjes een hotelletje boeken wat aardig in de buurt is.. iemand tips? :p

is top zaak aleen ze regeren eght niet op mail ik moet zaterdag werken en wil me vuurwerk vrijdag halen heb nu groot probleem grrr

De bestelling voor de losse cakes gaan via onze normale site.
Hier zal rond half november een openings actie voor komen.
iedereen die besteld heeft op vpd zal een kortings code ontvangen om zo je bestelling compleet te maken.

Zie dat de gewone valk-vuurwerk site al geupdate wordt met producten, maar kan je al aangeven tot wanneer de kortingscode geldig is wanneer we deze ontvangen ? zou mooi zijn als dit tot 30 november is :)

Zie dat de gewone valk-vuurwerk site al geupdate wordt met producten, maar kan je al aangeven tot wanneer de kortingscode geldig is wanneer we deze ontvangen ? zou mooi zijn als dit tot 30 november is :)

Ik hou de site in de gaten en uiteraard de email voor dekortingscode, er moet nog wat besteld worden :)

Ik probeer wat te bestellen, maar het enige moment van halen is de 31ste tussen 6 & 7, kan dat eventueel nog aangepast worden? Want ik zit met m'n kinderen en kan dan écht niet.

Kunnen er wel bestellingen samengevoegd worden? Als ik nu nog een bestelling wil plaatsen kan die dan wel op de 29e? :)

Dit jaar voor het eerst. We gaan het meemaken! Nog wel eventjes een hotelletje boeken wat aardig in de buurt is.. iemand tips? :p

Kastagnefabriek. Adres: 16, Haaksbergseweg, 7151 AS Eibergen
Is een nieuw hotel met extreem goede recessies in de Achterhoek voor een schappelijk prijsje per nacht.
Is een half uurtje rijden van Nijverdal maar dan ervaar je ook echt even wat de Achterhoekse rust is voordat het helemaal los gaat :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan