Red Dawn

Hele dikke singleshot, meestal met een peony zit er een goede burst achter dus dat verwacht ik bij deze ook. Komt er zeker in de collectie!

Prachtige singleshot zeg. Zeer interessant om een aantal stuks van te schieten..

Waar zijn deze en de sky hunter al te bestellen dan? De officiele site van Broekhoof (Vuurwerkexpert) is nog niet geopend zo te zien.:shocked:

Waar zijn deze en de sky hunter al te bestellen dan? De officiele site van Broekhoof (Vuurwerkexpert) is nog niet geopend zo te zien.:shocked:

Klopt. Het is 'de bedoeling' dat de site op 1 november ergens live gaat. Dit hebben wij niet geheel in eigen hand, maar het lijkt erop dat we het gaan redden. Dan ziet 'ie er ook meteen een beetje anders uit dan je gewend was!

Voor wat betreft de Red Dawn... deze kan natuurlijk al op sites staan van onze dealers die een website in eigen beheer hebben. Welke dat zijn; geen idee.

ergens gek dat er 11 pagina's zijn voor de eccentric shots en slechts 3 voor de red dawn, terwijl dit net zon dikke shingle shot is wat mij betreft. Wel wat duurder misschien maar dan nog.

ergens gek dat er 11 pagina's zijn voor de eccentric shots en slechts 3 voor de red dawn, terwijl dit net zon dikke shingle shot is wat mij betreft. Wel wat duurder misschien maar dan nog.

Voor 4 of 5 euro per stuk zou hij ook elf pagina's of meer hebben.

Zo gek vind ik dat niet. De Eccentric Shots zijn op verschillende demo's te zien geweest en gefilmd (en hier gedeeld). De Red Dawn niet.

Ik heb er in ieder geval 2 besteld, dus ik ben benieuwd hoe ze gaan presteren. :)

Eddy.

Back
Bovenaan