Eerste bestelling eruit:
Skyline of fire
Transbomber
Immortal gold
Winternight
Rambam 3.0
Colorfull city
Mega willows
Fairytail assortiment
lekkere eerste bestelling heur.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Eerste bestelling eruit:
Skyline of fire
Transbomber
Immortal gold
Winternight
Rambam 3.0
Colorfull city
Mega willows
Fairytail assortiment
Update van vandaag: (rood is nieuw)
Gratis cake was eigenlijk niet de bedoeling vanwege de erg goede prijs van de Acatenango, maar was een fout op de website. Heb ik gemeld, maar mocht hem houden
Besteld en Betaald:
1x big19 valk (karton)
1x mega 6 star assorted
1x primal instinct
1x evo bomber
1x templar box
1x cruelty
1x crank
1x white red rebel
2x red ghost
1x fading stars
1x double demolition
2x secret salute
6x heavy legend 16
'Kleine update.
2x Zena cakebox
1x Mad Twister
1x Coco Blue
Tot nu toe hebben we.
cake's
2x Event Cake No.3
2x Malibu Magnet
1x Redneck Revolt
3x Monster ride
1x The Ultimate (waaier cake)
1x Der Hammer
1x Stormchaser
2x Mega6- Star Assorted
Cakebox
1x Cannonade 120's
2x Road Riot
1x Fire Starter
1x Full Moon Party
3x Black Thunder (Mystery box)
Koop je alleen als het zich bewezen heeft met O&N? Ik heb zelf altijd wel een mix van bestaande producten en een aantal nieuwe producten die er bij de demo's goed uitzagen.
Beetje laat maar toch...
Ja inderdaad als het zich bewezen heeft en de prijs goed is. Als voorbeeld ; een nieuwe 100sh 30mm box(nieuw dit jaar) kost 110 euro. Ga ik niet betalen. In de freak akties vanaf januarie kost deze zelfde box dan een euro of 70/75 en dan haal ik hem wel(ook mijn max voor een 100sh 30mm blok btw). En zo gaat dat al jaren![]()
Beetje laat maar toch...
Ja inderdaad als het zich bewezen heeft en de prijs goed is. Als voorbeeld ; een nieuwe 100sh 30mm box(nieuw dit jaar) kost 110 euro. Ga ik niet betalen. In de freak akties vanaf januarie kost deze zelfde box dan een euro of 70/75 en dan haal ik hem wel(ook mijn max voor een 100sh 30mm blok btw). En zo gaat dat al jaren![]()
Helemaal mee eens. Voor de normale 100 schots blokken wil ik ook niet meer dan 90 euro betalen. Losse cake's vind ik ongeveer 15 euro meer dan genoeg, als ze echt speciaal zijn misschien iets meer. Waaiers mochten altijd duurder zijn koop ik nu niet meer (okay, buiten de 2e waaiers uit de Mystery- deal van Outlet Haulerwijk dan want dat wist ik niet). Ik heb bijna alleen maar 100 schots blokken nu waarvan de duurste 85 euro heeft gekost, de goedkoopste 50 euro. Dat vind ik mooie prijzen die het nog enigszins waard zijn. 120 of meer voor een 100 schots blok is toch eigenlijk gekkenwerk. 30 euro voor een losse 25 schots cake doe je toch normaal ook niet?