Wanneer beginnen bij jullie de kriebels ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is wel veranderd met de jaren. Voorheen laat in het jaar bestellen en leef je er naar uit. Nu vanaf begin nieuwe jaar al inkopen doen en voor de zomer alles al besteld hebben. Echt kriebelen pas vanaf de eerste nachtvorst.

Als ik thuis ben van de zomervakantie. Kijk dan de komende maanden uit naar de decembermaand. Vaak begint het bestellen ook zo rond augustus/september. :biertje:

Het is bij mij dit jaar niet gestopt met kriebelen. Voor het eerst in Januari al besteld en het hele jaar op het forum gebleven. Nu alle vakanties van de afgelopen weken weer achter de rug zijn staat er nog maar weinig tussen nu en 31 december en met het wat koudere weer begint het nu van kriebel toch wel wat meer serieuze jeuk te worden, maar gelukkig wel een prettig soort jeuk. Echt ENORM veel zin in de laatste dagen van het jaar!

Nou sinds gisteren weer!

Het is een hele tijd helemaal weg geweest en opeens kreeg ik een appje, zag ik wat op Facebook voorbij komen en voor dat ik het wist was ik alweer ingelogd op het forum hier..!

Echte kriebels heb ik ook niet meer. Maar normaal begint het voor mij begin september, dit forumgedeelte gaat dan open, de eerste winkels & acties komen online, de eerste demo's zijn er. Nu dit forumgedeelte iets eerder open is, begint het dus iets eerder :handsup:

Laatst bewerkt:
Echte kriebels heb ik ook niet meer. Maar normaal begint het voor mij begin september, dit topic gaat dan open, de eerste winkels & acties komen online, de eerste demo's zijn er. Nu dit forumgedeelte iets eerder open is, begint het dus iets eerder :handsup:

Hebben we er dus goed aan gedaan iets eerder te beginnen :wink:.

Voor het eerst hele jaar op het forum gebleven om te zorgen dat ik geen mooie freakactie zou gaan missen. Dit jaar in juni eerste bestelling gedaan dus vanaf toen begon het al wat meer te kriebelen. Nu de demo's los barsten ,er nog meer nieuwe artikelen op de markt verschijnen en dit topic weer begonnen is kan ik zeggen: "Ja we gaan beginnen!" :handsup:

Afgelopen jaren was het meestal rond half augustus begin september. Dit jaar was het half mei. Ik heb geen idee waarom het dit jaar zo vroeg was. Ik bezoek vuurwerkcrew nu bijna dagelijks, maar omdat de kriebels nog niet bij iedereen is begonnen, zijn sommige topics helaas nog vrij rustig.

Inmiddels is het grootste deel van de bestellingen ook al gedaan en dat komt dan weer door de freakacties. Ik kan mij niet herinneren dat dit eerdere jaren ook werd gedaan door winkeliers hier in de buurt. En eerlijk gezegd snap ik niet waarom niet iedereen dit doet?! Enfin andere discussie..

De kriebels zijn hier behoorlijk aanwezig op het moment. De meeste demo's zijn wel geweest en dus het grote deel van de nieuwe producten zijn wel bekend, nu kan het echte lijstjes maken voor mij beginnen. Af en toe Christmas station erop en de kriebels worden flink versterkt.

Ook hier zijn de kriebels al goed aanwezig. Het werd juist met de jaren minder, maar nu als eerste jaar mod door al die demo's kriebelt het behoorlijk.

1nKoP1v.png

Ik sluit me helemaal aan bij ghoost, op de achtergrond in me brein blijft het vuurtje altijd branden.

Als ik ergens loop/fiets/rij bedenk ik me soms ineens hoe het zou zijn om op die plek vuurwerk af te steken.
Als ik soms een doos zie liggen denk ik, 'hé zou er vuurwerk in zitten'.
Als ik ook maar een geluidje hoor wat lijkt op vuurwerk dan draait mijn hoofd automatisch in dezelfde richting als waar het geluid vandaan komt.
etc.

Voor mij is het tweedelig. Er mee bezig zijn, en echt kriebels/spanning.

Onbewust ben ik namelijk echt veel met vuurwerk bezig. Zo af en toe een bestelling, waarbij de productfilmpjes en keuzestress ook echt wel kriebels geven. Bestellingen en VWC bezoek in het laagseizoen komen vooral na real-life contact met vuurwerk. Hetzij een showtje, hetzij een nieuwsbericht of sterretjes bij de zomerbarbeque.
Maar ook bij de aankoop van ons eerste huis heeft vuurwerk een rolletje gespeeld. Het was een pre als er een pleintje of brede -niet doorgaande- straat was zonder al te veel bomen. Dan kun je veilig afsteken. En daar hebben we hwt in hoog zomer met 32 graden op de meter ook rustig over gehad met bezichtigingen.

Echt kriebels. Die beginnen langzaamaan ook wel te komen. Zeker nu het weer omgeslagen lijkt naar echt herfstweer, is de winter ook niet heel veel weg maar. Kortere dagen, kaarsjes en koud weer met neerslag horen er echt bij.

Wanneer ik het laatste lontje aansteek en me bedenk dat het weer een jaar gaat duren.......dan.

Vanaf nu beginnen de kriebels wel echt te komen. De dagen worden korter, het word kouder, pepernoten in de winkel, en je hoort de eerste knallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan