Fietsenhal Middenmeer

Dat is jammer om te horen Adriaan. Ik deel die ervaring echter. Dus dat laatste klinkt veel logischer. Bij mij klopte de helft van de bestelling niet. Ik had 10 verschillende producten besteld. Van 5 producten die er wel bij zaten kreeg ik nog geen eens de beloofde aantallen zoals op de site stond. Andere producten zaten er niet bij. Wel kreeg ik er een klein pakketje bij in plaats van de Silver Conic Fountains... Dus ik dacht eigenlijk dat ik een compleet verkeerde bestelling had meegekregen. Maar dat bleek niet zo te zijn. Na veel gezeur kreeg ik mijn bestelbedrag terug van de artikelen die er niet waren. Heel apart allemaal.

Ik bestel hier al jaren zonder echt grote problemen, maar dit jaar ook een wat slechtere ervaring hier. 4 van de 7 bestelde artikelen misten in mijn bestelling. Uiteindelijk alsnog 3 daarvan wel meegekregen, maar wel vervelend dat het niet meteen klopt.

Maar toch ga ik de gok ook in 2018 weer wagen. De laatste jaren bestel ik echter wel rekening houdend met het feit dat ik wellicht een aantal dingen niet krijg. Bijna altijd mist er wel iets. Grote boxen haal ik hier dan ook niet, maar voor wat kleinere potjes, pijlen e.d. is de gok wel te wagen.

Deze winkel al vaker voorbij zien komen, krijg elk jaar de grappige mail weer in me inbox. Kan je wel leuk om lachen, lijkt allemaal spot goedkoop wat ze aanbieden. Meestal kopen ze dit allemaal rete goedkoop in aangezien het al wat oudere producten zijn. Zal hier zelf nooit dure cakes etc bestellen, maar voor de kleinere dingen ben je wel goedkoper uit. ( als je alles krijgt tenminste )

Ben hier in het verleden wel eens geweest voor de losse verkoop. Bizar druk en totale chaos. Heb toen wel wat redelijke pijlenpakketten gekocht. Was eens maar nooit meer.

Site vind ik bijzonder vermakelijk met kreten als:

Het ongelofelijke gebeurt nu in Middenmeer. Jur Niks, de vuurwerkstuntman aller tijden is gevraagd door één van Nederlands grootste vuurwerk importeurs om voor +/- 150 tot 200 klanten 12 verschillende cake’s “van dit kaliber” aan te bieden.

of deze

Van onze man uit China mogen wij u deze box aanbieden voor

Wij lachen hierom inderdaad. maar toch zijn er blijkbaar heel wat mensen gevoelig voor dit soort slogans gezien de drukte.

ben 2 keer in mn pauze van mn werk hierheen gegaan om ff snel wat goedkope meuk te scoren... ben twee keer na drie meter de winkel in te zijn gelopen weer omgedraaid en weg gegaan. wat een mensenmassa.

weet ook van meerdere "kenners" dat ze niet kregen wat ze besteld hadden. reclame maken voor sky alert pijlpaketten en dan iets heel anders van weco krijgen en dan te horen krijgen ja maar hier zitten 2 grote vuurpijlen extra in :p hahaha

maar goed maakt het je allemaal niet uit wat voor kwaliteit vuurwerk je koopt en wil je gewoon veel stokken, plastic kapjes kartonnen kokers en papier voor je geld dan kun je hier goed uit de voeten.

Wat een schreewerige site zeg.

wat ik heel erg irritant vind is dat de filmpjes zo slecht in kwaliteit zijn, nu is zeker het ouder spul van vulcan helemaal niet zo best.

Wel voor het eerst een bestelling gedaan, op hoop van zegen van 2 oude cakeboxen van wolff, vond het voor de prijs wel zonde om te laten liggen.
Dus ik ga het meemaken, heb de afspraak staan op 31-12-2018 om 05:00, dus denk niet dat het heel druk zal zijn.

Ze zijn om kwart over 4 al open en ik raad je aan er dan te zijn! Zodra er een rij staat, sta je 2 uur te wachten.

Als je besteld hebt is dit niet waar. Ik ben 3x in deze winkel geweest. De derde keer was tevens de laatste keer. Niet zo zeer omdat ik lange wachtrijen had, maar vooral omdat ze m'n bestelling niet eens klaar hadden staan. Het was één grote chaos in de winkel.

Maar ik ben op verschillende tijden geweest, en als je van te voren besteld, wordt je over het algemeen binnen no-time geholpen.

Verder mijn minpunten:

-Slechte service
-Zelfs als je vooruit besteld, hebben ze niet alles.
-Vervangen ongevraagd je artikel voor een ander minder goed artikel.
-Cakeboxen worden gemixt, waardoor je soms 3 dezelfde effecten in 1 box hebt zitten
-Je bestelling is vaak bij lange na niet compleet. Hier attenderen ze je ook op voordat je de winkel uit loopt.
-Rare attitude als je de winkel in loopt. Voelt als een gespannen sfeer.
-Schreeuwerige opdringerige site.
-Geen kennis van producten.
-Zitten weigeraars tussen (en veel ook)

Voordelen:
-Spotgoedkoop (al valt dat soms ook wel weer mee)
-Veel voor weinig
-Het is vuurwerk
-Je kan bestellen zonder te betalen en in de winkel betalen. Bedenktijd!

Sorry, meer voordelen kan ik niet bedenken.

Met het ophalen van een bestelling nooit echt lang moeten wachten. Voor de losse verkoop staat er altijd wel een mega rij. Met name spul voor de vooravond is hier goedkoop te halen. Veel kleine potjes voor weinig!

Vandaag bij winkel in de buurt vuurwerk gehaald en even binnen gekeken. Wachtrij losse verkoop was ruim 2 uur. Toch wel wat producten voor mooie prijs zien liggen maar ik heb zat en ga zeker niet 2 uur in de rij staan....

Moest zo'n 25 minuten wachten op mijn bestelling totdat hij bij elkaar was geraapt. Verder wisselde de rij heel erg voor de losse verkoop maar een rij van 2 uur heb ik niet gezien. Voorgaande jaren wel is een rij tot aan de voordeur meegemaakt!

Wat een *** zootje daar zeg, vorige jaren nog wel wat goedkoop stookvoer gehaald maar dit jaar zelf niets besteld. Mijn broers wel, 1 bestelling was blijkbaar voor morgen neergezet of we dan even terug wilde komen na zoveel kilometers gereden te hebben... lag op de route maar ga er niet speciaal voor heen. Dan pak je het toch even bij elkaar? Het waren wat kleine dingetjes, nee dan moesten we in de losse verkoop rij gaan staan. Annuleer maar, ook dat kon niet. Gelukkig niet vooruit betaald; dus ze zoeken het maar uit met die bestelling morgen. Tip dus; betaal niet vooruit! Foto maken wordt daar ook niet gewaardeerd, werden gewaarschuwd dat we anders wel wat klappen gingen krijgen. Kijk naar het personeel en het volk dat er loopt, zegt genoeg denk ik. Lekker overslaan deze toko! Owja, en uiteraard was de helft er weer niet.

Ik ben hier (tegen beter weten in vanmiddag geweest.De 2e en tevens de laatste keer).Bij de losse verkoop stond een mega rij. Mijn bestelling was van november. Dik een uur moeten wachten voordat de bestelling klaar was.Van de 5 producten waren er 2 niet op voorraad.Heb er maar een zootje Rocket Boom pijlen pakketten voor genomen ( batch 2012). Zelden zo'n chaotische toko meegemaakt.

Afgelopen jaren was het nog enigszins te doen, maar dit jaar en dik ontevreden. Duurde erg lang, maar dat kan gebeuren, maar voor het tweede jaar op rij een redelijk deel van mijn bestelling niet meteen er bij. 2 dingen waren er niet, 1 was een goedkoop aftreksel van wat op de site stond (Twitter Glitter fontein) en 2 dingen moest ik nog om vragen om ze te krijgen. Meid achter de balie had geen idee waar ze mee bezig was en elke vraag was te lastig eigenlijk. Heb wel net zo lang gezeurd tot ik bereikt had wat ik wilde maar ik ga volgend jaar wel even 3 keer nadenken of ik het nog een keer aandurf.

Back
Bovenaan