Viper

Op video klinkt de fluit rauwer dan de Return of the Pheonix en ook met het boeket geeft voor mij net dat extraatje. Dit zou perfect zijn voor een showtje! Alleen prijstechnisch gezien minder interessant.. Return of the Pheonix is met 35 schoten in de freakacties voor €18,- te verkrijgen en de Viper met 25 schoten ( en boeket ) voor zo'n €25,- .. grotendeels zou ik 'm voor de fluit willen in een showtje bijvoorbeeld en dan met meer schoten en voor minder geld zou ik toch voor de ROTP gaan denk ik.

Deze en de return of the phoenix gehad. De Viper heeft een veel schellere/rouwere fluit. Daarnaast een leuk siereffect als afronding. De viper is dan ook iets duurder, maar het prijs verschil is het zeker waard.

Ontdek deze nu pas. Wat een machtig ding. Zou hem voor een leuke prijs zeker willen proberen maar er zijn veel andere producten zoals hellfire thunder en van Wolff de sky screamer dus ja ben benieuwd.

Leuke rauwe whistle cake waarvan de fluiters lekker hoog komen. De boeketten hebben wel echt een flut burst voor zover je het een burst kan noemen. Ik heb dan toch liever de Return of the Pheonix met meer fluiters dan die halfbakken boeketjes.

Zo’n fluitbak mag niet ontbreken vind ik , in dit filmpje had ik een rauwe fluiter gecombineerd met een pyrocentury cake die bij burst wat kleine fluitertjes dropped maar is al uitverkocht helaas.
Iemand een idee voor een vervanger hiervoor ???
Op dit stukje van de show beginnen ze bij 1:40m

Dit soort fluitcakes zijn echt mijn smaak :) Het is spijtig dat het boeketje zo klein is, want de fluit is schitterend!

Back
Bovenaan