[Freakactie 2018] Vuurwerk Huizen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Site is idd ook bij mij heel traag. Ook kan ik producten niet uit mijn winkelwagen verwijderen. Zodra ik een ‘0’ invoer ipv 2 bijvoorbeeld, en vervolgens mijn winkelwagen bijwerk, dan hou ik nog twee stuks over. Ook heb ik f5 geprobeerd en het rode kruisje.
Eventueel ook dit doorvoeren naar ict? Kunnen de probleempjes snel opgelost worden voordat het november is :p

Site is idd ook bij mij heel traag. Ook kan ik producten niet uit mijn winkelwagen verwijderen. Zodra ik een ‘0’ invoer ipv 2 bijvoorbeeld, en vervolgens mijn winkelwagen bijwerk, dan hou ik nog twee stuks over. Ook heb ik f5 geprobeerd en het rode kruisje.
Eventueel ook dit doorvoeren naar ict? Kunnen de probleempjes snel opgelost worden voordat het november is :p

Er wordt hard achter de schermen aan gewerkt en ze verwachten dit snel te hebben opgelost!

Na ruim 51 jaar gewerkt te hebben bij Vos IJzerhandel, waarvan 40 jaar mede- eigenaar, is vandaag voor mijn vader de laatste werkdag.
Vanaf morgen is het tijd om van zijn welverdiende pensioen te gaan genieten.

Omdat hij bij ons het idee achter de vuurwerk verkoop is geweest, laten we dit niet zomaar aan ons voorbij gaan en hebben we een leuke actie hiervoor op de site staan.

Evolution - Visions of Exctacy voor €109.50
Slechts 5 stuks beschikbaar!

Vanmiddag is er van 14.00 uur tot 18.00 uur de gelegenheid om Bert de hand te schudden onder het genot van een hapje en een drankje.
Dus ben je in de buurt, jullie zijn van harte welkom!

ai Patrick moet nu echt op eigen beentjes gaan staan.. ;-) Beiden veel plezier op deze bijzondere dag!

Om pa zijn pensioen te vieren stappen we morgen in het vliegtuig voor een weekje.
Mochten er hier vtagen zijn zal Bassie de vragen beantwoorden waar mogelijk.
Alle mails zal ik na mijn vakantie beantwoorden

Gefeliciteerd met het pensioen van je pa Patrick!

Bassie, op de website zijn momenteel alle prijzen ook weggevlogen....

Gefeliciteerd met het pensioen van je pa Patrick!

Bassie, op de website zijn momenteel alle prijzen ook weggevlogen....

Nog snel even vanaf schiphol..
De website is vanacht/vanochtend vroeg van server verhuist.
Vandaag wordt er nog wat gefine tuned moet spoedig allemaal werken

Nog snel even vanaf schiphol..
De website is vanacht/vanochtend vroeg van server verhuist.
Vandaag wordt er nog wat gefine tuned moet spoedig allemaal werken
Ik vermoedde al dat er onderhoud was. Ik mail je weer nadat je terug bent van vakantie voor het een en ander qua bestelling. Fijne vakantie!

Nog gefeliciteerd met je vader Patrick en een hele fijne vakantie, geniet er van.

Hoi Hoi,

Wat een top acties hebben jullie toch van Wolff. En ook telkens met vette korting:)
Nog een tweede bestelling lopen bij jullie. Hihi... Ga zo door:handsup:

gr. Robin

En ik heb hem weer op uitverkocht gezet:)

Ik zie wat meer vuurwerkmania ten opzichte van andere collecties dit jaar. Is dat bewust en gaat dat doorzetten volgend jaar? Ik ben zelf juist erg onder de indruk van evo/pangu/wolff maar hoef er dan weer niet mijn brood mee te verdienen:)

We hebben dit jaar een ruimer assortiment van mania mede omdat Pangu niet met nieuwe artikelen komt en tevena bestaande artikelen niet aanvult.
Wolff en Evolution is redelijk gelijk gebleven maar heb bij beise merken wel heel bewust voor se compound boxen gekozen.

Was dit jaar wel heel moeilijk om keuEs te maken in het aaortiment want er is zoveel moois op de markt.
Welke keuzes we volgend jaar gaan maken daar kan ik nu niks over zeggen, dat is dan weer helemaal afhankelijk van het aanbod van onze leveranciers

Ligt het aan mijn pc of werkt de site op dit moment niet zo lekker. Alles gaat traag en krijg steeds een blanco scherm?:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan