Wat steek jij als eerste af om 18:00 savonds ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit jaar begin ik weer met een klein 18:00 uur projectje.
Dit keer zal deze bestaan uit een Event Neon Wave (Rubro) gevolgd door een Stormchaser (Wolff) met tot slot de Daybreaker (Katan). :)

Eddy.

De keuze valt dit jaar tussen de wtf box van cafferata de fu box van broekhoff en mega 6 van mania. Ik zet ze achter elkaar als een showtje en sluit af met de sky crowns (at once) van royal.

4 Duitse budget cakes met een fontein in de midden, doorgelont:
Artus, Hellboy,Alligator, Bloody Mary, en de Laser Fontein. Gewoon omdat het kan :)

Nog geen idee, maar zodra het 18.00 is gaat er hier voor de winkel in t bijzijn van t personeel even een leuk showtje de lucht om 3 dagen buffelen af te sluiten

Ik ga voor het spul dat ik van vorig jaar over hou
Shocks wat sier en ratelmatjes die me vrienden achter laten

Komt steeds meer bij hahaha , heerlijk !
Sowieso 1 of meerdere 100 sh blokjes.
Piromax titanium salute er tussen door . Ga even groots openen , rot tijd achter de rug dus dan mag dat wel :)

Zelf knal ik een pallet op straat om te starten, diverse knalcakes en wat huil blokjes. Heb al zat dat soort spul besteld dus daar maken we een prachtig openings concert van. Meestal ook een rij thunderkings doorgelont erbij en wat duitse udget cakes voor het oog.

Net deze bestelling gedaan om met de groep kids het volgende af te steken:

Lightning Parachute
Assortiment vulkanen Xin
Jumping Jack
Hypnotica Wheel
Saturn Missile 4
Moon Travellers 2.0

Klokslag 18:00 uur begint het waarschijnlijk met 2x ROTP en daar achteraan 2x Secret Saulute.
Heerlijk! Dan is het nog lekker rustig.

Ja wij steken vaak wel net iets meer af voor een leuke opening:bonk:

Bijlagen

• IMG-20180101-WA0016.jpg
    IMG-20180101-WA0016.jpg
    138,8 KB · Weergaven: 0
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan