Fireworksfamily123
VWC lid
Ik heb vraag 3 moeten gokken. Die vond ik het lastigste. Ik ben erg benieuwd naar de keuzes als deze is afgelopen!
Laatst bewerkt:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor de leuke prijsvraag wederom.
naar mijn mening zeer goed te doen, behalve vraag 6 gaf wat meerdere opties en dus twijfels.
Ik had dat ook bij deze vraag. Had 2 opties en beiden kunnen goed zijn
Mijn antwoorden zijn ook weer de deur uit. Ze zijn weer geniaal bedacht, mijn complimenten.![]()
Deze had ik vorig jaar aardig snel opgelost, dit was ook de prijsvraag waarbij ik een van de winnaars was. Ik loop nu vast op vraag 3 waarbij deze niet veel wordt genoemd in de comments dus ws denk ik te moeilijk. Morgen maar eens opnieuw de site van VWT bekijken.
Anihalas had ook moeite met vraag #3 hoor. Er is nix mis met je snappertje...![]()
Deze had ik vorig jaar aardig snel opgelost, dit was ook de prijsvraag waarbij ik een van de winnaars was. Ik loop nu vast op vraag 3 waarbij deze niet veel wordt genoemd in de comments dus ws denk ik te moeilijk. Morgen maar eens opnieuw de site van VWT bekijken.
Vraag 3 duurde bij mij ook lang. Ik twijfel nu nog over vraag 6...