[Vuurwerktotaal WINACTIE - 3 -2018] Win een White Red Rebel!

Ik ben erg benieuwd naar al jullie antwoorden.
De 17e kunnen we ze plaatsen.
Of nu massaal gaan PM-en... :D

Deze had ik vorig jaar aardig snel opgelost, dit was ook de prijsvraag waarbij ik een van de winnaars was. Ik loop nu vast op vraag 3 waarbij deze niet veel wordt genoemd in de comments dus ws denk ik te moeilijk. Morgen maar eens opnieuw de site van VWT bekijken.

Deze had ik vorig jaar aardig snel opgelost, dit was ook de prijsvraag waarbij ik een van de winnaars was. Ik loop nu vast op vraag 3 waarbij deze niet veel wordt genoemd in de comments dus ws denk ik te moeilijk. Morgen maar eens opnieuw de site van VWT bekijken.

Anihalas had ook moeite met vraag #3 hoor. Er is nix mis met je snappertje... :wink:

leuke vragen en actie weer zeg! Bij vraag 1 mijn dag start ook wel eens met een extreme salute maar dat zullen ze hier wel niet bedoelen :D

Toffe actie met geweldige omschrijvingen :D. Ik had er gelukkig ook minder moeite mee dan vorig jaar.

Ik loop ook vast op vraag 3. Nouja, ik heb er wel één, maarja, lijkt mij vergezocht en een tikkeltje, eh, racistisch.

Leuke actie weer. de enige waar ik nog niet uit kom is vraag 7.. Aangezien ik daar nog weinig mensen over hoor zal het niet de moeilijkste zijn, de komende dagen valt die nog wel bij mij denk ik.

inmiddels, na nog 3 keer de pagina door te zijn gegaan is die gevallen. Moet zeggen dat sommige wel geniaal bedacht zijn. Nu hopen dat ik ze goed heb!

Laatst bewerkt:

Vraag 3 duurde bij mij ook lang. Ik twijfel nu nog over vraag 6...

Back
Bovenaan