Zena Megastore Olen

Misschien is het wel de cake die in de show off telkens tussen de verschillende "beelden" (in veelvoud) werd geschoten?

Nee dat was de categorie 3 cake, die heet ook de Zena Salute en dan met 60sh. Ik verwacht dat de nieuwe versie ook wel een mine of wat dan ook heeft, aan het kaliber te zien.

Nee dat was de categorie 3 cake, die heet ook de Zena Salute en dan met 60sh. Ik verwacht dat de nieuwe versie ook wel een mine of wat dan ook heeft, aan het kaliber te zien.

nee dat was niet de 60sh f3 variant, die heeft geen rode (blinking? tail) en is innd echt niet zo rap...

maar dat is mijn inschatting

nee dat was niet de 60sh f3 variant, die heeft geen rode (blinking? tail) en is innd echt niet zo rap...

maar dat is mijn inschatting

De cake is gewoon letterlijk te zien op meerdere foto's van zowel de teams als de shows van Zena zelf ( zie het topic van de trophy ).

Komt er nog een afzonderlijke categorie voor Luypaers producten op dit forum?
Waarop de cakes en cakeboxen besproken kunnen worden?

Zou graag meer info hebben over kaliber, kruitgewicht, shapes enzo.

Komt er nog een afzonderlijke categorie voor Luypaers producten op dit forum?
Waarop de cakes en cakeboxen besproken kunnen worden?

Zou graag meer info hebben over kaliber, kruitgewicht, shapes enzo.

is misschien wel handig denk ik zo. las ook nog ergens iets over de Sunda Clouded Leopard 120 shots is daar al wat meer over bekend?

is misschien wel handig denk ik zo. las ook nog ergens iets over de Sunda Clouded Leopard 120 shots is daar al wat meer over bekend?

De Trophy hangt vol met Luypaers spandoeken, maar op internet is er geen info over te bespeuren.
Bij de andere importeurs staan de nieuwe producten al online met kruitgewicht, shapes enzo.
Ik snap dat niet, maargoed.

Hoop dat de nodige info nog zal verschijnen, met deze producten verslaan ze Loots en Salon met gemak.
Met deze lijn kunnen ze echt wel concurreren met de betere NL cakeboxen.

De Trophy hangt vol met Luypaers spandoeken, maar op internet is er geen info over te bespeuren. Bij de andere importeurs staan de nieuwe producten al online met kruitgewicht, shapes enzo.

Hoop dat de nodige info nog zal verschijnen, met deze producten verslaan ze Loots en Salon met gemak. Met deze lijn kunnen ze echt wel concurreren met de betere NL cakeboxen.

Daar kunnen allerlei redenen voor zijn, ze kiezen er in ieder geval zelf voor. Maar ik vind het wel opvallend dat we normaal gesproken met z'n allen superkritisch zijn op het alleen maar beoordelen o.b.v. China-filmpjes en/of samples en dat je nu al dit soort uitspraken doet over de kwaliteit en concurreren. Of heb jij al productie live gezien?

Daar kunnen allerlei redenen voor zijn, ze kiezen er in ieder geval zelf voor. Maar ik vind het wel opvallend dat we normaal gesproken met z'n allen superkritisch zijn op het alleen maar beoordelen o.b.v. China-filmpjes en/of samples en dat je nu al dit soort uitspraken doet over de kwaliteit en concurreren. Of heb jij al productie live gezien?

Wie funke live gezien heeft....

De Trophy hangt vol met Luypaers spandoeken, maar op internet is er geen info over te bespeuren.
Bij de andere importeurs staan de nieuwe producten al online met kruitgewicht, shapes enzo.

Hoop dat de nodige info nog zal verschijnen, met deze producten verslaan ze Loots en Salon met gemak.
Met deze lijn kunnen ze echt wel concurreren met de betere NL cakeboxen.

Wij hebben helaas (nog) geen informatie ontvangen over de producten. We kunnen ze daarom niet live gooien. Wanneer deze informatie beschikbaar is, kan dat uiteraard wel.

Vorig jaar hadden ze anders prima producten.

Dat klopt, maar uiteindelijk zal funke zich ook moeten houden aan bepaalde richtlijnen. Kijk maar naar het 19 shots assortiment hoe dat achteruit is gegaan. Als je de fireball van funke hebt gezien dan weet je genoeg. Funke heeft eerst lekker alles in het illegale circuit gegooid om daar naam te maken. En nu hebben ze nog nl en de veroverd. Maar ik denk niet dat funke het volhoud. Naar mijn mening een snel geld verdienen kwestie

Dat klopt, maar uiteindelijk zal funke zich ook moeten houden aan bepaalde richtlijnen. Kijk maar naar het 19 shots assortiment hoe dat achteruit is gegaan. Als je de fireball van funke hebt gezien dan weet je genoeg. Funke heeft eerst lekker alles in het illegale circuit gegooid om daar naam te maken. En nu hebben ze nog nl en de veroverd. Maar ik denk niet dat funke het volhoud. Naar mijn mening een snel geld verdienen kwestie

Dat 19s verhaal is logisch. Die 4-5 gr flash mag gwn niet in cat 2. Het is nog steeds een enorm kwalitatief ass. Noem jij maar eens een importeur met hardere burst in cat 2 dan funke

Back
Bovenaan