Je meest recente aankoop

Bekijk bijlage 39142

Draadloze accespoint voor de Wifi, nu is hij weer rete snel :D

Heb ik tientalleen van in de handen gehad maar ook hun switches en routers veel mee gespeeld :). Erg mooi spul.

Zelf net een crucial mx500 SSD voor de laptop van mijn moeder binnen gekregen. Ze weet niet wat er gebeurt straks als ze de laptop opstart en Windows is in 10 sec geladen ipv 5 minuten. :D

Heb ik tientalleen van in de handen gehad maar ook hun switches en routers veel mee gespeeld :). Erg mooi spul.

Zelf net een crucial mx500 SSD voor de laptop van mijn moeder binnen gekregen. Ze weet niet wat er gebeurt straks als ze de laptop opstart en Windows is in 10 sec geladen ipv 5 minuten. :D

Ja het is echt prachtig spul. Kan mezelf alleen maar voor mijn kop slaan dat ik het niet eerder aangeschaft heb. Heb er nu 3 in huis hangen en heb overal verbinding :handsup: en de meterkast weer alles op 1 24p switch is ook een verademing.

image.jpg

Foto ff gemaakt via me ipad vanaf me mobiel
Maar nieuwe bbs ch black velgen voor de bimmer:)

Heb rdrd 2 ook besteld, samen met de nieuwe battlefield 5 en farming simulator 19

Prachtige wagen PyromoviesHD.. Veel veilige kilometers toegewenst! :)

Maar om even on-topic te blijven, mijn laatste aankoop was een bakkie koffie op het tankstation. :thumbup:

Back
Bovenaan