Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wij zijn Het Vuurwerk Liefhebbers Verbond!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #76
    ook ingevuld!

    Comment


      #77
      Ook gedaan.

      Comment


        #78
        Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Bekijk bericht
        Om alle onderzoeken en polls voor te blijven lanceren wij vandaag ons eigen "onderzoek". Wij zijn van mening dat de uitkomst van de onderzoeken bepaald wordt door de gene aan wie je het vraagt��.
        Vul hem in:

        http://bit.ly/3n9E83E
        Ach ja ook deze kan op de grote hoop
        Dus ingevuld natuurlijk.
        02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

        Comment


          #79
          Ook ingevuld.
          Wat is de stand van zaken op dit moment kwa leden etcetera?
          Behalve het inschrijven en het mensen vragen om ook in te schrijven, zijn er nog meer dingen die wij leden kunnen doen?
          Thats enough fireworks!! - said nobody ever -

          Comment


            #80
            Ingevuld uiteraard!

            Comment


              #81
              Oorspronkelijk geplaatst door dedon Bekijk bericht
              Ook ingevuld.
              Wat is de stand van zaken op dit moment kwa leden etcetera?
              Behalve het inschrijven en het mensen vragen om ook in te schrijven, zijn er nog meer dingen die wij leden kunnen doen?
              We zijn druk aan het werk om daar structuur aan te geven in de vorm van werkgroepen voor vrijwilligers, sponsoring, etc. maar met het media geweld dat zich momenteel weer afspeelt is het wat druk
              En we willen het wel goed inrichten om te zorgen dat het ook daadwerkelijk effectief kan opereren, kortom daar komen we z.s.m. op terug.

              Comment


                #82
                Dat spelletje kunnen wij ook hoor



                Klik op afbeelding voor grotere versie

Naam:	Jesse1.png
Vertoningen:2
Grootte:275,5 KB
ID:	1583965

                Comment


                  #83
                  Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Bekijk bericht
                  Om alle onderzoeken en polls voor te blijven lanceren wij vandaag ons eigen "onderzoek". Wij zijn van mening dat de uitkomst van de onderzoeken bepaald wordt door de gene aan wie je het vraagt��.
                  Vul hem in:

                  http://bit.ly/3n9E83E
                  Heb een beetje moeite met de antwoorden van de vraag: "Wat vind u het meest hinderlijk voor/tijdens de jaarwisseling?"

                  Beide antwoorden zijn voor mij totaal niet van toepassing. Ik erger mij eigenlijk nergens aan, een derde antwoord, bijvoorbeeld 'niet van toepassing of geen mening', was welkom geweest.

                  Comment


                    #84


                    Komt maandagavond op tv..

                    Comment


                      #85
                      Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Bekijk bericht
                      Dat spelletje kunnen wij ook hoor



                      [ATTACH=CONFIG]59728[/ATTACH]
                      Goed bezig, heren.

                      Comment


                        #86
                        Gas erop HVLV. Mooi om te zien dat er meteen terug gemept wordt op Twitter. Sociale media moet het domein worden van de voorstander, de tegenstanders hebben de msm al achter zich.

                        Oorspronkelijk geplaatst door pietjebel Bekijk bericht
                        Ik ben benieuwd naar deze documentaire. Maar ik vrees dat we te zien krijgen wat we altijd te zien krijgen als we voor en tegenstanders op tv zien.
                        De voorstander is een goudeerlijke, hardwerkende, gewone jongen die (met alle respect) vaak niet verder komt als "traditie" en de tegenstander is een arts of een ander hoger opgeleid persoon waarmee de meeste mensen zich liever mee identificeren. Deze komen dan met "cijfers en feiten."
                        De voorstanders hebben zich nergens zichtbaar en bereikbaar verenigd en de tegenstanders hangen het vuurwerkmanifest (of wat anders) aan.

                        Comment


                          #87
                          Ja precies, dat is ook het walgelijke van veel van die media die twee kanten willen laten zien. Ze doen alsof de artsen totaal niet gekleurd zijn en puur objectief zijn. Als je eens kijkt naar de ziekelijke obsessie van De Faber bijvoorbeeld, dan kun je toch al zien dat hij niet objectief is?
                          Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                          Comment


                            #88
                            Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Bekijk bericht
                            Om alle onderzoeken en polls voor te blijven lanceren wij vandaag ons eigen "onderzoek". Wij zijn van mening dat de uitkomst van de onderzoeken bepaald wordt door de gene aan wie je het vraagt��.
                            Vul hem in:

                            http://bit.ly/3n9E83E
                            Dat klopt. Daarom wordt een peiling normaliter gewogen op meerdere punten waaronder geslacht, leeftijd, woonplaats, politieke voorkeur, etc. Op die manier kan er ook bij een kleine steekproef sprake zijn van een representatief onderzoek. Helaas pakt dat vaker ongunstig dan gunstig voor ons uit.

                            Ik vind het dan ook een beetje jammer dat HVLV nu tijd verspeelt aan exact datgene waarvan ze de tegenstander telkens beschuldigt. Dat komt de geloofwaardigheid van deze club niet ten goede.

                            Comment


                              #89
                              Oorspronkelijk geplaatst door Voodoo Bekijk bericht
                              Wat hier nu precies het praktisch nut van is, ontgaat mij een beetje. Tenzij je heel goed uit kunt leggen waarom meer overlast- en schademeldingen nu juist in het voordeel van het consumentenvuurwerk zijn. En dat zie ik helaas nog nergens gebeuren.

                              Met dit soort kinderachtige jij-bak argumenten speel je de tegenstander op dit moment enkel in de kaart. Zoals ik enkele weken terug al samenvatte:

                              Oorspronkelijk geplaatst door Brainiac Bekijk bericht
                              Ik dacht dat iedereen dat spelletje inmiddels wel doorzien had.

                              Wanneer de jaarwisseling rustig blijft, dan wordt dat uitgelegd alsof men het wel prima vindt en komt een algeheel verbod in een stroomversnelling. Wanneer de jaarwisseling onrustig wordt, dan sorteert men op verdere inperking en komt een algeheel verbod óók in een stroomversnelling.

                              Comment


                                #90
                                Oorspronkelijk geplaatst door RandomDaniel Bekijk bericht
                                Ja precies, dat is ook het walgelijke van veel van die media...Ze doen alsof de artsen totaal niet gekleurd zijn en puur objectief zijn.
                                Het gaat net een laagje verder dan dat.
                                Dat de Faber een tegenstander is en dus gekleurd in het debat staat, is een onomstotelijk feit. Er wordt in deze docu ook niks anders gesuggereerd.
                                Zoals ik het in de voorstukjes zie, laten ze een vuurwerkhandelaar aan het woord als "de voorstander" en n.b de initiatiefnemer van het vuurwerkmanifest als "de tegenstander."
                                Dat gaat in het beargumenteren van standpunten m.i. niet gelijk op. Dat zie ik heel vaak in tv-programma's of krantenartikelen. Dan zouden ze tenminste een vooraanstaand persoon uit de vuurwerkbranche aan het woord moeten laten. Het liefst iemand die geen geldelijk gewin in zijn agenda heeft. En iemand die ook al jarenlang bezig is met zijn doel, namelijk een beter imago voor vuurwerk.
                                Daarnaast heeft de Faber ook zijn maatschappelijke rol als arts mee. Mensen zijn eerder geneigd naar een dokter (of hoger opgeleid persoon) te luisteren. Die zal het wel weten.

                                Ik ga teveel off topic.
                                Misschien dat de HVLV eens kan bespreken met de BPN wie het woord voert in de media. Waarom zien we Rob Snijders van de federatie of mr Teunissen zelf niet in de media, maar wel de eerste de beste vuurwerkboer zonder duidelijke achterban als er weer een "voor" of "tegen" discussie komt?
                                Misschien kan de HVLV deze rol naar zich toetrekken?

                                Comment

                                Working...
                                X