Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wij zijn Het Vuurwerk Liefhebbers Verbond!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #31
    Tuurlijk aangemeld
    https://www.youtube.com/@mikosjepyro

    Comment


      #32
      Ook aangemeld. Gaat lekker, binnen een dag een ver-10-voudiging van het aantal leden!
      Zeg niet alles wat je weet,maar weet wat je zegt...

      Comment


        #33
        Ook ik heb me aangemeld natuurlijk!
        Zo in mijn sas met sas..

        Comment


          #34
          Oorspronkelijk geplaatst door Miky29 Bekijk bericht
          Ik kan mijzelf niet heel behulpzaam maken, maar wil wel mijn steentje bijdragen d.m.v een kleine donatie..
          Is er misschien al een gezamenlijke website van (bpn, importeurs etc.?)

          Voor eventuele donaties, belangrijk nieuws naar buiten brengen.

          Kijk eens MIKY29! Volgens mij is dit het collectief ongeveer wat jij bedoeld
          Zeg niet alles wat je weet,maar weet wat je zegt...

          Comment


            #35
            Ingeschreven
            Ik heb een kort lontje.......

            Comment


              #36
              Aangemeld, bedankt voor de inzet tot zover al.
              Alles is mogelijk, zeer weinig is zeker.

              Comment


                #37
                Kwam het via facebook tegen dus ook gelijk aangemeld. Hoogste tijd voor actie
                02-2024 de nieuwe lente !? IK hoop het

                Comment


                  #38
                  Ook aangemeld!

                  Comment


                    #39
                    Aangemeld !
                    The Only Thing To Fear Is Running Out Of Beer

                    Comment


                      #40
                      Ook ik heb mij aangemeld

                      Comment


                        #41
                        Heb mij ook aangemeld.

                        Comment


                          #42
                          De mail die je krijgt met het fictieve adres is wel een beetje knullig.

                          Comment


                            #43
                            Ook lid geworden.

                            Ik weet dat het al vaker is gezegd, maar het zou fijn zijn als alle groepen en dergelijke, eens de handen ineen slaan. Zo sta je nog sterker, word het aantal leden groter.

                            Mochten jullie hulp nodig hebben met dingen, hoor ik het graag.
                            BKV Liefhebber 🐉🐲 BurnitPyromaniacs 💥🎆

                            Comment


                              #44
                              Oorspronkelijk geplaatst door Ronaldeh Bekijk bericht
                              De mail die je krijgt met het fictieve adres is wel een beetje knullig.
                              Zou je mij die mail - liefst pm - misschien even kunnen sturen?

                              Comment


                                #45
                                Beste Freaks,

                                Vier dagen geleden kondigden wij ons hier en elders aan, inmiddels hebben we ruim 700 leden en meer dan 30 steunbetuigingen van bedrijven.

                                Mooi moment om iedereen te bedanken voor hun steun!

                                Wij geloven dat we enkel iets kunnen bereiken als we samen optrekken. Sommigen vragen zich af of wij niet juist voor meer verdeeldheid zorgen door weer een nieuwe club op te richten. Dat is zeker niet het geval! We hebben misschien wel tegen wat zere benen geschopt maar soms is het juist wel even goed om iedereen flink wakker te schudden.

                                De ambitie van HVLV is om de tegenpool van het Vuurwerkmanifest te zijn. Een belangenvereniging waar alle liefhebbers en branchepartijen zich bij aan kunnen sluiten om gezamenlijk de strijd aan te gaan voor het behoud van de prachtige vuurwerk traditie.

                                Vanavond is er een mailing uitgegaan naar ruim 500 vuurwerkwinkels met een simpele boodschap, het is 2 voor 12 en we moeten NU actie ondernemen. Inmiddels komen de eerste reacties met steunbetuigingen al binnen en de komende dagen, weken en maanden blijven we druk bezig om zoveel mogelijk mensen en bedrijven te bereiken om zich aan te sluiten.

                                De nood is hoog:
                                Het vuurwerkmanifest zal begin 2021, aangevoerd door o.a. GroenLinks en de PvdD, aangeboden worden aan de Tweede Kamer met het verzoek tot een definitief verbod op al het consumentenvuurwerk. Op dit moment zijn er 650.000 ondertekenaars.

                                Met een definitief totaalverbod op de tekentafel is het nu belangrijker dan ooit om onze stem te laten horen. De petitie voor het behoud van vuurwerk moet die van het vuurwerkmanifest gaan overstijgen en daar hebben we de hulp van iedereen bij nodig.

                                Wij roepen daarom iedereen op een tegengeluid te laten horen en de petitievoorvuurwerk.nl te ondertekenen.

                                Heb jij zelf, je vrienden, je ouders, je grootouders of je ongeboren kind die nog niet getekend?! Ga daar dan voor zorgen want alleen met iedereen samen zijn we sterk genoeg!

                                Ben je nog geen lid van HVLV? Wordt dat dan ook via www.hvlv.nl. Ondanks dat wij 500 winkels een brandbrief hebben gestuurd, willen wij jullie ook vragen je favoriete winkels te laten weten van het bestaan van de HVLV en vraag hen zich aan te sluiten!

                                Wij zijn Het Vuurwerk Liefhebbers Verbond!

                                Samen staan we sterk!

                                Comment

                                Working...
                                X