Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wij zijn Het Vuurwerk Liefhebbers Verbond!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    Ik hoor ook best veel om heen dat men het moment van 00.00 uur best stil en saai vonden.
    Zelfs van mensen waarvan ik het niet had verwacht.

    Comment


      Mijn vraag aan HVLV;

      Hoe gaan jullie zorgen dat ook de normale Nederlander (lees Jan Modaal) bereikt worden? En hun interesse weten te winnen om mee te doen tegen een verbod?

      Ps: ik wil eventueel wel helpen bij het schrijven van artikelen, vaak lukt het om mooie dingen te schrijven als ik er even voor zit (bijvoorbeeld de Noodkreet vorig jaar).

      Comment


        Wil wel een flyer in de bus doen bij mensen bij mij in de buurt waarvan ik weet dat die (normaal) ook vuurwerk afsteken en bij degene die het dit jaar toch ook wel mooi vonden dat er nog vuurwerk was.

        Comment


          Ik hoop dat de HVLV volledig gaat inzetten op cakes en compounds.
          Ze zijn veilig op alle locaties en bovendien wondermooi.

          Comment


            Willen wij een vuist kunnen maken om mee op tafel te kunnen slaan dan moet een groot deel van NL achter de vuurwerktraditie staan.
            HVLV heeft nu 2000 leden en dat is te weinig, dat moet veel, veel, veel meer!
            Deze jaarwisseling is er alsnog veel afgestoken in NL en veel mensen die er toch van konden genieten, dus dit moet kunnen.
            We moeten die vlam weer aanwakkeren tot een groot vuur zoals we dat half november deden.
            Het aantal leden moet stijgen, en snel ook, het liefst voor de verkiezingsmaand.

            Laat ieder VWC-lid een PM ontvangen om lid te worden (wellicht zijn er een paar die het ontgaan zijn).
            Schrijf prijsvragen uit als je lid wordt.
            Stop flyers onder ruitenwissers.
            Krijg korting/artikel bij aankoop in een shop bij inschrijving.
            Laat van je horen (deel) op (social)media.
            Hang een mooie vlag (#fireworksmatters) in de vlaggenstok in de tuin van dhr. Bruls.

            "Don't ask what HVLV can do for you, but what you can do for HVLV!"

            Comment


              Wie kan er een mooie flyer maken? Dan zorg ik dat er een heel aantal onder de wissers komen in mijn omgeving

              Comment


                Misschien ook een idee om als hvlv op youtube te gaan.
                Filmpjes over de traditie,feiten en fabels dat soort dingen.
                Word het bereik ook wel aardig groter denk ik.

                EDIT: hvlv nu gevonden op youtube.
                Kwam ook echt alleen naar boven door specifiek op hvlv te zoeken.
                Ik houd van oude vuurwerkjes

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Spring_thunder Bekijk bericht
                  Misschien ook een idee om als hvlv op youtube te gaan.
                  Filmpjes over de traditie,feiten en fabels dat soort dingen.
                  Word het bereik ook wel aardig groter denk ik.

                  EDIT: hvlv nu gevonden op youtube.
                  Kwam ook echt alleen naar boven door specifiek op hvlv te zoeken.
                  Nog nooit nagedacht over een radiospotje oid op een regionale zender met landelijk bereik?zoals radio continu en radio nl en dergelijke?landelijk bereik,niet al te duur en veel luisteraars(het nederlands lied)en daar luisteren veel liefhebbers naar..

                  Comment


                    Dit zou inderdaad een goeie zijn. Je bent in dit geval zeker van landelijk bereik. Kost wel wat, maar er zijn hier genoeg liefhebbers die graag meebetalen.

                    Comment


                      Oorspronkelijk geplaatst door Pyroboy26 Bekijk bericht
                      Ik hoor ook best veel om heen dat men het moment van 00.00 uur best stil en saai vonden.
                      Zelfs van mensen waarvan ik het niet had verwacht.
                      Mijn licht dementeren schoonmoeder kwam om half twaalf haar nest uit om er eens goed van te genieten. Ze was teleurgesteld dat ze geen vuurwerk zag. Opvallend, want in het verleden had ze het vooral over de rotzooi op nieuwjaarsdag. Het middernachtvuurwerk, daar wil driekwart van dit land echt niet vanaf.

                      Comment


                        Dat is zeker waar! Bij de jaarwisseling zag ik toch nog wat mensen hun huizen uit om naar andermans vuurwerk te kijken, ook de hondenbezitters in mijn straat. Zoals een buurvrouw zei: vuurwerk dat hoort gewoon bij oud en nieuw, al generaties lang hoort dat er gewoon bij.

                        Comment


                          Misschien is het al wel gezegd, maar via de vuurwerkwinkels het bereik vergroten. Veel hebben wel een nieuwsbrief en in iedergeval een klantenbestand. Een oproep tot lid worden versturen via de verkooppunten zou ook wel respons moeten opleveren, je bereikt zo gegarandeerde vuurwerkliefhebbers. Ook kunnen de winkels via hun eigen social media kanalen HVLV promoten.
                          2024 >> 25

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door Pointer Bekijk bericht
                            Misschien is het al wel gezegd, maar via de vuurwerkwinkels, veel hebben wel een nieuwsbrief, een oproep tot lid worden versturen. Dit zou ook wel respons moeten opleveren, je bereikt zo gegarandeerde vuurwerkliefhebbers.
                            Dit is wel de belangrijkste optie!
                            Winkeliers moeten een nieuwsbrief versturen, Facebook en Instagram bericht. Gebruik Tik Tok en verzin een challenge onder de jeugd. Winactie er aan koppelen. Organiseer rondleidingen in de bunkers voor families om uitleg te geven en zet daar een tablet neer om je in te schrijven. Maak gebruik van Youtubers. Dat waren even mijn ideeën.
                            Ik heb een kort lontje.......

                            Comment


                              Beste liefhebbers,

                              Het doet ons goed om te zien dat jullie meedenken. Mocht je een bijdrage willen leveren, in welke vorm dan ook, neem dan contact met ons op via [email protected].

                              Betreft de winkels, we hebben een twee weken geleden 450 winkels een brandmail gestuurd. We zien nu dat steeds meer winkels bij ons aanmelden. Mochten jullie nog winkeliers kennen, wijs ze dan op ons.

                              Op dit moment hebben we een marketingteam van 6 personen welke nu op volle touren draait. Hier gaan jullie snel meer van terug zien.

                              Zijn jullie al lid geworden van HVLV? Als je dit nog niet bent, word het dan. Hoe groter het bereik van HVLV is, hoe meer we gaan bereiken in de strijd om onze vuurwerktraditie.

                              Als er nog vragen zijn, stel ze dan in dit topic. Wij zullen hier de vragen beantwoorden.

                              Samen Staan We Sterk!

                              Met vriendelijke groet,

                              Team HVLV

                              Comment


                                Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfanatic Bekijk bericht
                                Mijn vraag aan HVLV;

                                Hoe gaan jullie zorgen dat ook de normale Nederlander (lees Jan Modaal) bereikt worden? En hun interesse weten te winnen om mee te doen tegen een verbod?

                                Ps: ik wil eventueel wel helpen bij het schrijven van artikelen, vaak lukt het om mooie dingen te schrijven als ik er even voor zit (bijvoorbeeld de Noodkreet vorig jaar).
                                Zoals gezegd is het marketingteam hier mee bezig. Verschillende doelgroepen zijn hier in meegenomen.

                                Betreft het schrijven van artikelen, stuur even een mail naar [email protected]

                                Met vriendelijke groet,

                                Team HVLV

                                Comment

                                Working...
                                X