Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wij zijn Het Vuurwerk Liefhebbers Verbond!

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Spring_thunder Bekijk bericht
    Bij deze ingeschreven.
    Op het moment van inschrijven waren er 32 leden.
    Gaat nog best hard dus.

    Kleine opmerking nog...
    De vuurwerktraditie draait niet om het verdienen van geld.
    Dit is natuurlijk niet helemaal waar lijkf me,als er niks te verdienen was zouden er ook geen importeurs en winkeliers zijn toch?

    Niet lullig bedoeld ofzo,maar vuurwerk is gewoon handel.
    Het item 'vuurwerk' is inderdaad handelswaar.
    Maar de uitoefening van de traditie draait in de basis niet om het verdienen van geld. Dat er door importeurs geld verdiend wordt is ze van harte gegund, maar uiteindelijk slechts een bijkomstigheid van de uitvoering van de traditie.
    Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door Fireworkfanatic Bekijk bericht
      HVLV, op welk rekeningnummer kunnen wij jullie een steuntje geven? Lijkt me dat jullie actief gaan zijn in de krant etc en betaal daar graag aan mee!
      Actief zijn is zeker de bedoeling!
      op het moment zijn donaties nog niet mogelijk maar daar gaan we begin van het jaar wel over nadenken hoe we daar invulling aan kunnen geven.

      In ieder geval bedankt!

      Comment


        #18
        Oorspronkelijk geplaatst door happy4ever1968 Bekijk bericht
        Ook ingeschreven. Kom daarna wel op een niet beveiligde website Even de certificaten checken
        Gefixed dankjewel. Linkje op de voorpagina stond nog op http

        Comment


          #19
          Binnen 4 klikken zat ik op een Youtube pagina die jullie promoten via de website, op dit kanaal staat genoeg vuurwerk waar jullie je op de site van distantiëren.... als wij dit vinden vind de media en de anti's dit ook binnen een paar klikken. Wellicht het overwegen waard om hier wat kritischer naar te gaan kijken..
          www.youtube.com/pyrofreakgrunn Vuurwerk in HD!

          Comment


            #20
            Excuus voor mijn cynisme maar hoe onderscheidt dit initiatief zich van de reeds bestaande initiatieven zoals o.a de Vuurwerkfederatie?

            Comment


              #21
              Natuurlijk ingeschreven! Mooi initiatief.

              Comment


                #22
                Ingeschreven!

                Comment


                  #23
                  Ingeschreven!
                  https://youtube.com/c/EindjePyro

                  Comment


                    #24
                    Ook ingeschreven. Als jullie ergens hulp bij kunnen gebruiken hoor ik het graag.(pm) Ik ben marketeer van beroep dus kan wellicht meedenken aan een paar creatieve campagnes.
                    Vuurwerk is vuurwerk

                    Comment


                      #25
                      Oorspronkelijk geplaatst door Brainiac Bekijk bericht
                      Excuus voor mijn cynisme maar hoe onderscheidt dit initiatief zich van de reeds bestaande initiatieven zoals o.a de Vuurwerkfederatie?

                      Onze website maakt via de ledenteller en de lijst van steunende bedrijven tastbaar hoe groot de groep Nederlanders is die genieten van de traditie.
                      Als die lijst groot genoeg wordt, en die teller hoog genoeg oploopt, hopen wij te laten zien dat de groep Nederlanders die van vuurwerk geniet te groot is om te kunnen negeren.

                      Verder hebben we een heel gedreven team met een sterk netwerk, en veel creatieve ideeën, met een hopelijk nieuwe insteek.

                      Tuurlijk, de tijd zal leren of wij degenen zijn die het verschil gaan maken, maar we zijn zeer vastberaden.

                      De rechtsgrond voor de traditie is nog nooit omgeven door zoveel onzekerheid. Het is nu of nooit!
                      Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

                      Comment


                        #26
                        Ingeschreven. Mooi initiatief!

                        Comment


                          #27
                          Oorspronkelijk geplaatst door Hendtje Contentje Bekijk bericht
                          Onze website maakt via de ledenteller en de lijst van steunende bedrijven tastbaar hoe groot de groep Nederlanders is die genieten van de traditie.
                          Als die lijst groot genoeg wordt, en die teller hoog genoeg oploopt, hopen wij te laten zien dat de groep Nederlanders die van vuurwerk geniet te groot is om te kunnen negeren.

                          Verder hebben we een heel gedreven team met een sterk netwerk, en veel creatieve ideeën, met een hopelijk nieuwe insteek.

                          Tuurlijk, de tijd zal leren of wij degenen zijn die het verschil gaan maken, maar we zijn zeer vastberaden.

                          De rechtsgrond voor de traditie is nog nooit omgeven door zoveel onzekerheid. Het is nu of nooit!
                          Meer van hetzelfde, dus? Begrijp me niet verkeerd, ik waardeer de inzet en het enthousiasme, maar is het niet beter de samenwerking te zoeken in plaats van middels verschillende initiatieven dezelfde doelen na te streven?

                          De standpunten van HVLV lijken immers in grote lijnen overeen te komen met die van de reeds bestaande initiatieven zoals o.a de Vuurwerkfederatie en een "ledenteller", "lijst van ondersteunende bedrijven" of hoe men het ook wil noemen bestaat ook al in de vorm van petitievoorvuurwerk.nl of de talloze andere petities. De Vuurwerkfederatie lijkt ook de nodige contacten binnen de branche, media en politiek te hebben. Het lijkt me niet bevorderlijk voor de beeldvorming en eventuele lobby - voor zover daar sprake van is - als daar nog een belangenclub met dezelfde standpunten bij komt.

                          Comment


                            #28
                            Tsja, denk ook dat de inactiviteit van andere verenigingen bij draagt aan het oprichten van een nieuwe club.
                            Ook bekend als Vuurwerk Nederland!

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door Brainiac Bekijk bericht
                              Meer van hetzelfde, dus? Begrijp me niet verkeerd, ik waardeer de inzet en het enthousiasme, maar is het niet beter de samenwerking te zoeken in plaats van middels verschillende initiatieven dezelfde doelen na te streven?

                              De standpunten van HVLV lijken immers in grote lijnen overeen te komen met die van de reeds bestaande initiatieven zoals o.a de Vuurwerkfederatie en een "ledenteller", "lijst van ondersteunende bedrijven" of hoe men het ook wil noemen bestaat ook al in de vorm van petitievoorvuurwerk.nl of de talloze andere petities. De Vuurwerkfederatie lijkt ook de nodige contacten binnen de branche, media en politiek te hebben. Het lijkt me niet bevorderlijk voor de beeldvorming en eventuele lobby - voor zover daar sprake van is - als daar nog een belangenclub met dezelfde standpunten bij komt.
                              Wij zijn van mening dat we de versplintering juist tegengaan door de krachten van zowel consumenten als winkeliers en importeurs te bundelen.

                              Verder 'lijkt' er bij bijvoorbeeld de BPN vrij weinig te gebeuren. Dat zal ongetwijfeld de halve waarheid zijn, maar er valt niet te ontkennen dat veel liefhebbers zich niet vertegenwoordigd voelen door de branche.
                              Wij zijn, zeker nu de strijdbaarheid op zijn hoogst is, van mening dat dat anders kan, en misschien zelfs wel anders moet. Dit willen we op onze eigen manier gaan vormgeven.

                              Daarbij moet ook gezegd worden dat we een samenwerking nooit op voorhand zullen uitsluiten. Goede ideeën en initiatieven moeten, zeker nu, altijd uitgewerkt worden, ongeacht bij wie ze vandaan komen.
                              Gekke beelden zien? HC Fireworks op Youtube.

                              Comment


                                #30
                                Ik zal me morgen ook eens aanmelden. Niet puur voor de teller, maar ik wil ook daadwerkelijk actief wat doen. Kan goed vlotten bouwen.

                                Comment

                                Working...
                                X