Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jouw schietkist

Collapse
X
 
  • Filteren
  • Tijd
  • Toon
Clear All
nieuwe berichten

    En hoeveel Ahm heeft die 9 volt batterij dan als ik vragen mag?
    Want ik wilde eerst ook de batterijen intern maar 10 AA werkte niet
    en een 9volt batterij ook niet :(
    Remember, Remember The 31st Of December

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door Pyro-Wes Bekijk bericht
      En hoeveel Ahm heeft die 9 volt batterij dan als ik vragen mag?
      Want ik wilde eerst ook de batterijen intern maar 10 AA werkte niet
      en een 9volt batterij ook niet :(
      Dat durf ik niet te zeggen, staat ook niet op de batterij zelf.
      Maar ik heb de batterij met batterijclip op Conrad.nl gekocht.

      Werken je schakelaars overigens wel op AA of 9V batterijen? Ik geloof dat dat ook nog een probleem kan zijn werd mij verteld.

      Comment


        Pff dat zou ik niet weten.. ze werken wel met 12 volt accu van een boormachine
        Remember, Remember The 31st Of December

        Comment


          Trouwens, bij de informatie ove schakelaars kan ik weinig vinden of of ze wel of niet AA of 9v batterijen aankunnen, weet iemand of dit ech een probleem kan zijn?
          Remember, Remember The 31st Of December

          Comment


            Schakelaars werken ook wel met 0,1 V hoor meestal staat er alleen op vermeld wat het Maximum is Meestal 220V @ *A

            iig ik ben vandaag weer evve bezig geweest afstandbediening van mun iets wat gecompliceerde systeem gemaakt Ben alleen 2 knoppen kwijt :s en weet nog niet welke ik links en onder het beeldscherm doe voor de look heb ik het scherm aan de ontvanger gehangen die ergens hoger in dit topic staat

            Nu ik er toch mee bezig was wil ik het ook afmaken Leuk voor de verzameling
            Laatst aangepast door Gerwin; 1 February 2009, 18:45.
            Gerwin

            Comment


              Overigens wil ik jullie even verwijzen naar dit topic op het Pyrouniverse-forum.
              Daar kun je wat ideeën op doen, sommige members hebben echt gigantisch mooie schietsystemen.

              Comment


                top topic
                echt ongelooflijk dat die mensen een 100 kanaals werkende krijgen,
                als je al die draden zo ziet! ik zou gek worden
                Remember, Remember The 31st Of December

                Comment


                  Oorspronkelijk geplaatst door Gerwin Bekijk bericht
                  Schakelaars werken ook wel met 0,1 V hoor meestal staat er alleen op vermeld wat het Maximum is Meestal 220V @ *A

                  iig ik ben vandaag weer evve bezig geweest afstandbediening van mun iets wat gecompliceerde systeem gemaakt Ben alleen 2 knoppen kwijt :s en weet nog niet welke ik links en onder het beeldscherm doe voor de look heb ik het scherm aan de ontvanger gehangen die ergens hoger in dit topic staat

                  Nu ik er toch mee bezig was wil ik het ook afmaken Leuk voor de verzameling
                  Hihi de afstandbediening heeft een drastische wending gekregen Heb vandaag op mijn stage twee PDA's meegekregen en laten die nou eens werken met RS232 haha. Ik heb al verbinding met mijn systeem nu nog een mooi grafisch progammatje maken Voor degene die niet weten wat een PDA is hier een foto

                  Gerwin

                  Comment


                    Het is overigens ook mogelijk om een kerstlichtje te gebruiken als ontsteker, je verwarmt het glas met een gasbrander of via het gaspit en houdt het lampje (glas) daarna meteen in het water, dan is het glas heel makkelijk af te breken en als je dan stroom op het lampje zet krijg je een soort van vonk/vlam.

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                    Één kanaals systeempje, zelfgemaakt.

                    + YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

                    Vier kanaals systeempje van Original Fireworks.

                    Werkt heel goed, maar ik weet niet of je accu er op den duur beter van word.

                    Comment


                      Hey ff net een schema overgenomen in paint,
                      kan iemand even kijken of dit schema goed is/werkt?

                      Het is de bedoeling dat als de sleutel wordt omgedraaid dat dan de rode led brand,
                      vervolgens dat er een groene led brand als het systeem is test of veilig staat.

                      De gele led hoort te branden als het systeem op "arm" of "fire modus" staat.

                      Voor de rest moet het gewoon kloppen denk ik zo?

                      Naja vast bedankt!

                      Remember, Remember The 31st Of December

                      Comment


                        Ik zie toch heel wat mooie kistjes voorbij komen. Ben aan het overwegen om ook eens aan de slag te gaan. Geen verstand en ervaring met elektrotechniek, maar bovenstaande schema kan ik wel nog begrijpen dankzij 1 jaartje techniek in de brugklas. Hopelijk is dat genoeg.

                        Maar halen jullie nou gewoon alles bij Conrad.nl?

                        Die van Horsbrand vind ik toch wel erg interessant om zelf te maken/hebben. Of is dat te hoog gegrepen haha.

                        Comment


                          Ik kan wel merken dat dit een hot item is geworden,er is zeer veel belangstelling voor dit topic.
                          Dit is volgens mij ook de enige nederlandse site waar zoveel info op staat voor het bouwen van schietkisten.
                          Weer een plus-punt voor VWC.

                          Comment


                            Oorspronkelijk geplaatst door vincer Bekijk bericht
                            Ik kan wel merken dat dit een hot item is geworden,er is zeer veel belangstelling voor dit topic.
                            Dit is volgens mij ook de enige nederlandse site waar zoveel info op staat voor het bouwen van schietkisten.
                            Weer een plus-punt voor VWC.
                            Ja precies, ik kan geen enkele andere Nederlandse site vinden, engelse zijn er genoeg maar dat leest wat onhandiger.

                            Iemand die weet of dat schema wat ik heb gepost goed is?
                            Remember, Remember The 31st Of December

                            Comment


                              Schema is fout hij zal altijd in ARM staan ;)
                              Gerwin

                              Comment


                                Hoezo dan? De tuimel die daartussen komt is een: aan/uit/aan schakelaar he?
                                Of is die dan nog fout? Zo ja kan je me dan even verder helpen hoe het wel moet?

                                ty
                                Remember, Remember The 31st Of December

                                Comment

                                Working...
                                X